2016.08.08. 09:01
Hibázott a szolgáltató, így kötbért fog fizetni
Debrecen - Egy kisgyermekes fogyasztótól érkezett a panasz pénteken, hogy három napon át reggel 8-tól délután 4 óráig kikapcsolta az E.ON az áramot náluk. Ebből csak a szerdairól tudtak, arra készültek is, de a másik két napira nem. Megtehette-e ezt a szolgáltató (főleg ilyen melegben?), és kapnak-e kártérítést – kérdezték.
Debrecen - Egy kisgyermekes fogyasztótól érkezett a panasz pénteken, hogy három napon át reggel 8-tól délután 4 óráig kikapcsolta az E.ON az áramot náluk. Ebből csak a szerdairól tudtak, arra készültek is, de a másik két napira nem. Megtehette-e ezt a szolgáltató (főleg ilyen melegben?), és kapnak-e kártérítést – kérdezték.
Az E.ON válasza szerint a kisfeszültségű hálózatot tették alkalmassá a kábeltelevíziózáshoz, s a törvény megengedi, hogy március 1. és november 30. között napi 8 órát, heti 3 napot szüneteltessék a szolgáltatást. Erről az érintetteket szórólapon tájékoztatták a szabályozásnak megfelelően 15 nappal a munkálatok megkezdése előtt.
Elismerik: az értesítésük nem volt teljes körű, a tavaly nyitott Legényrózsa utca még nem szerepelt a szükséges módon nyilvántartásukban, így csak a Bazsarózsa utca lakói kaptak előzetes tájékoztatást. A nyilvántartást javították, és az elnézéskérés mellett a panaszosoknak automatikusan kötbért fizetnek az előírások be nem tartása miatt – közölte a szolgáltató.
HBN-ÉP