a házirendet be kell tartaniuk

2019.06.20. 14:51

Csínján kell bánniuk a közösségi médiával

A DVSC-nél is figyelnek arra, hogy a játékosok ne posztoljanak a klub érdekeivel ellentétes tartalmakat.

Fotó: Burak Akbulut / Anadolu Agency

Egyik munkáltató sem díjazza, ha az alkalmazottai negatív kritikát fogalmaznak meg a cégről ország-világ előtt, nincs ez másként a sportban sem. Az okostelefonok, az internet, a közösségi média korában erre hatványozottabban van lehetőségük a sztároknak, s mivel ők fokozott figyelem közepette élik mindennapjaikat, olykor belefutnak kényelmetlen helyzetekbe.

Nem tesz jót

A hírek szerint az angol Chelsea-nél nem repestek az örömtől, hogy exjátékosuk, a most már a Real Madrid címerét csókolgató Eden Hazard hetekkel a távozása előtt megszellőztette klubváltását. A londoni drukkerek pedig érthetően nem felejtik el egyhamar neki, hogy a Madrid mezét mindjárt a bemutatásakor puszilgatni kezdte a Bernabéu-stadionban. A napokban pedig Neymar volt indiszkrét, így napvilágot látott, hogy elvágyódik a PSG-ből és volt csapattársaival „flörtöl”, hogy újra a Barcelonában játszhasson. A brazil csatár a Real Madridban is kiköthet, amely lehetőség meglebegtetése szintén nem tesz jót egyik klubnak, és a labdarúgónak sem.

– Nyilván a Paris Saint-Germain más kávéház, mint a Loki – fogalmazott megkeresésünkre Jeney Domokos, a DVSC marketingvezetője. – A párizsiakat mindenki árgus szemmel figyeli, így a Neymar-ügy esetében még inkább sérült a klubérdek. Ez bejárta a világsajtót, így negatív húzás volt a játékostól, mégha máshová vágyik is. Miután a PSG a legdrágább játékossá tette az átigazolásakor a brazilt, ez nem volt korrekt a futballista részéről. Persze, lehet, hogy ez taktika volt, s így akar könnyebben klubot váltani. Ezzel biztos, hogy nem lett szimpatikusabb a közvélemény szemében Neymar, holott egy világklasszisról beszélünk – nyilatkozta Jeney, aki arról is beszélt, miként állnak hozzá a közösségi médiában való jelenléthez a Lokinál.

– A marketing részleg és a sajtósaink is követik természetesen a játékosainkat a közösségi médiában. Van egy házirendünk, amit be kell tartaniuk a srácoknak, ezzel nem is szokott semmi gond lenni nálunk. Tehát figyeljük, mi jelenik meg a DVSC-ről, mondok is erre egy példát: az AS Roma a DVSC Esport logóját rakta ki a honlapjára. Egyből felhívtam a római klubot és ki is cserélték a címert. Ha egy futballista kiposztolna egy nem túl szerencsés tartalmat, akkor jeleznénk neki. Félévente szoktunk marketinges megbeszélést tartani velük, ahol tisztázzuk, mik a terveink és miben kérjük a segítségüket. De hangsúlyozom, nem szokott probléma lenni, és a fiúk mindenben partnerek.

TN

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában