A fogyasztók barátai

2022.09.06. 16:27

A jó színvonalú szolgáltatás biztonságérzetet ad a lakosságnak

A távhőszolgáltatók ügyfélszolgálati munkatársainak rendeztek versenyt Debrecenben.

A legutóbbi megméretést a debreceniek nyerték, s ezzel együtt az idei kétnapos esemény házigazda szerepét is

Forrás: Kiss Annamarie

Kilenc távhőszolgáltató több mint harminc ügyfélszolgálati munkatársa verseng a Mesterfutam - Ügyfélszolgálatok III. Rangadóján, amelyet kedden nyitottak meg a Kölcsey Központban. A legutóbbi megméretést a debreceniek nyerték, s ezzel együtt az idei kétnapos esemény házigazda szerepét is.

Balogh Róbert, a Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetségének alelnöke
Forrás: Kiss Annamarie

Balogh Róbert, a szervező Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetségének alelnöke háláját fejezte ki az ország különböző pontjairól érkezett résztvevőknek, hogy a napi teendők mellett felkészültek e vetélkedésre.

A vállalat gerince

– Szokták mondani, az ügyfélszolgálat a vállalat arca, amely indikátor a vezetésnek, hogy hogyan látják a díjfizetők a cég tevékenységét, legyen szó reklamációról, panaszkezelésről, tájékoztatásról vagy egyszerű ügyviteli folyamat kezeléséről. Szerintem az ügyfélszolgálat a vállalat gerince, amely tartást, hitelességet biztosít a szolgáltatás szempontjából a felhasználók felé. Ennek a gerincnek az erősítésére, megtornáztatására, nyújtóztatására alkalmas a verseny – fogalmazott.

Balázs Ákos alpolgármester
Forrás: Kiss Annamarie

Balázs Ákos, Debrecen alpolgármestere méltatta az innovatív kezdeményezést. Mint elmondta, a jelenlegi nehéz időkben felértékelődnek a közszolgáltatások, amelyek jó színvonalú működtetése biztonságérzetet ad az igénybe vevő lakosságnak. A városvezető hangsúlyozta: ez Debrecenben is prioritás. Szólt az idén indított, városüzemeltetési ügyek okán hívható call centerről, amellyel a helyiek magasabb szintű kiszolgálását, a városháza dolgozóinak tehermentesítését és a papírmentes ügyintézés elősegítését támogatják.

Arday Balázs, a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. vezérigazgatója
Forrás: Kiss Annamarie

A találkozást és a tapasztalatcsere lehetőségét emelte ki a verseny pozitív hozadékai közül Arday Balázs, a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. vezérigazgatója. A szakmai program ismertetésekor kiderült, hogy ezekkel az előnyökkel nem csak a feladatok teljesítése során gazdagodhatnak a résztvevők, hiszen városnézés és gálavacsora is színesíti az eseménysort.

HaBe

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában