2008.10.20. 08:13
Példamutató ügyintézés a hivatalban
<p>Szeptember 17-én délelőtt megjelentem dr. Barna László Észak-Alföldi Regionális Közigazgatási Hivatal Hatósági Főosztály vezetőjének irodájánál. Mivel vidékre utazott, így tanácstalan voltam, hogy kivel tudnék beszélni.</p>
Egy perc várakozás után megjelent a szomszéd szobából egy hölgy és hozzám fordult. Megkérdezte, kihez jöttem.
Ezután elsoroltam miért vagyok ott, ő pedig igen kedvesen elkísért az iktatóba. Ott a hölgyek készséggel fogadtak és lelkesen intézték az ügyemet. Szinte meglepődtem, hogy a mai világban van még ilyen intézmény, ahol a tanácstalan ügyfelet előzékenyen és kedvesen fogadják, sőt készséggel.
A hölgy elkísért egy távolabbi iktatóhoz, ott igen kedvesen pár másodperc alatt megoldották, iktatták az ügyiratot, melyben érződött a tisztességtudat. A hölgy ezek után még le is kísért a kijárati ajtóig és kedvesen elköszönt.
Példamutató a hölgyek hozzáállása, őszinte készségük, segítségük, lelkiismeretességük, és az, hogy a bonyolult ügyemet pár másodperc alatt megoldották.
Meglepődtem azon a készségességen és előzékenységen, ügyfélbarát
hozzáálláson, amit tapasztaltam. Ez a hivatal egyike azon kevés intézményeknek, ahol ilyen lelkiismeretes dolgozók vannak.
Salánki József, Ebes