HAON - PR cikk

2019.03.08. 14:28

Ezek a világ legnagyobb kozmetikai márkái

<strong>Emlékezz csak vissza: ha egy kozmetikai márkáról beszélgetsz a barátnőiddel, a legtöbb esetben nem csupán arról esik szó, hogy milyen kiváló minőségű terméket vásároltatok – szinte kivétel nélkül rátértek a csomagolásra, illetve arra, hogy milyen körülmények között gyártják a szóban forgó terméket. Ugye?</strong>

Emlékezz csak vissza: ha egy kozmetikai márkáról beszélgetsz a barátnőiddel, a legtöbb esetben nem csupán arról esik szó, hogy milyen kiváló minőségű terméket vásároltatok – szinte kivétel nélkül rátértek a csomagolásra, illetve arra, hogy milyen körülmények között gyártják a szóban forgó terméket. Ugye?

A világ mára már legnagyobb vásárlói bázisával rendelkező cégek pontosan ezt az igényt lovagolták meg: napjainkban már nem csak a készítmények minőségét kezelik első helyen – hatalmas figyelmet szentelnek a termékek megjelenésre, a cég szellemiségére, és a márka által képviselt értékekre egyaránt. Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a márkákat, melyek élen járnak az említettekben – lássuk, melyek ezek!

A sort egy ma már nálunk is könnyűszerrel elérhető termékcsaláddal kezdjük – ez pedig nem más, mint a világhírű Khiel’s. A márka alá arc- és hajápoló, illetve testápoló termékek tartoznak. A márka korai éveiben a készítményeket gyógyszertárban árulták: 1851-ben jelentek meg az első darabok New Yorkban, illetve magának a márkának az alapítása is a városhoz köthető. A cég rendkívül nagy hangsúly fektet a társadalmi közösségvállalásra – az elmúlt közel 10 év alatt csaknem 6 millió dollárt gyűjtöttek össze jótékonysági célokra és különböző környezetvédelmi projektekre. Védjegyük továbbá, hogy különösen nagy figyelmet szentel az újrahasznosításra is a gyártás során. A Khiel’s ma már a világ egyik legismertebb cégcsoportjának, a L’Orealnak a tagja.

A következő a listán a skandináv gyökerekkel bíró Oriflame: a céget 1967-ben alapította egy svéd testvérpár. A közvetlen értékesítésen alapuló rendszer jelenleg 62 országban forgalmazza kozmetikai termékeit, éves forgalma pedig meghaladja az 1,3 milliárd eurót is. A cég filozófiájához erősen hozzátartozik a Oriflame szépségtanácsadói rendszer – hisznek a személyes tapasztalat erejében, és abban, hogy nincs jobb ajánlás, mint a barátnődé: ha ő meggyőződött arról, hogy a megvásárolt termék kifogástalan, akkor nyugodt szívvel ajánlja majd neked is, hiszen jól ismeri az igényeidet. Az Oriflame karitatív tevékenységekben is jeleskedik: támogatja a Világ Gyermekei Alapítványt is. A márka jelenleg 950 különböző szépségápolási terméket forgalmaz.

A rövid ismertető zárásaként következzen egy francia cég, melyet Alfred Garnier álmodott meg az 1900-as évek hajnalán: a cég ötletét egy olyan hajvégápoló szer feltalálása hozta, amely növényi kivonatokat tartalmazott. Így a Garnier márkanév is mélyen a köztudatba ivódott idővel: a céget 1904-ben alapították, és szintén világmárkaként ismert – a L’Oreal 1960-as években felvásárolta, az egyesülést megelőzően Laboratoires Garnier néven működött. A Garnier védjegye az, hogy minden nőt – kortól és hovatartozástól függetlenül – arra ösztönöz, hogy foglalkozzon saját magával is, szánjon minden nap időt szépségének ápolására, és ne feledkezzen meg arról, hogy a belső szépségét és fiatalságát csak úgy tudja megóvni, ha minden egyes nap „törődik magával” – ahogy azt a Garnier szlogenje is kihangsúlyozza.

 

- PR cikk -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!