2022.11.28. 11:44
Van kutyája és Debrecenben él? Fontos teendőre figyelmeztet az önkormányzat!
Április 30-ig tart az ebösszeírás.
Forrás: Illusztráció/MW-archív
Debrecen közigazgatási területén 2023. január 1. és április 30. között ebösszeírást tartanak – tudatta közleményében a város jegyzője.
Az ebösszeírás során az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük és azt az önkormányzat részére eljuttatniuk.
Az adatlap letölthető INNEN vagy INNEN (Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatát kiválasztva, a keresőbe az Ebösszeíró adatlap kifejezést beírva). Az űrlap online kitölthető, lementhető és nyomtatható, elektronikus úton történő beküldése azonban csak ügyfélkapus bejelentkezéssel lehetséges!
A nyomtatvány személyes átvételére is van lehetőség a polgármesteri hivatalban az Új Városháza épületében (Debrecen, Kálvin tér 11.) az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben (hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra, kedden 8.00 és 15.00 óra, csütörtökön 8.00 és 17.00 óra között). A kitöltött adatlapot személyesen ugyanitt, ugyanennél a munkaablaknál lehet ügyfélfogadási időben leadni vagy az Új Városháza iratgyűjtő ládájában elhelyezni.
A postai úton is elküldhető a kitöltött adatlap Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.). A kitöltéssel kapcsolatosan tájékoztatás a hivatal Igazgatási Osztályának munkatársaitól telefonon a 06-52/517-836 és a 06-52/517-837-es telefonszámokon kérhető.
Az ebösszeírás során a mikrochippel ellátott, a központi nyilvántartásban már szereplő ebek és a korábbi ebösszeírások során vagy azt követően bejelentett kutyák vonatkozásában is teljesíteni kell az adatszolgáltatást.