2008.07.09. 06:52
A UPC nem lehetne figyelmesebb?
<p>Debrecen – Amikor végre tudtam beszélni a UPC-vel, s mondtam, hogy már egy órája nincs tévé 19 lakásban, azt felelték, majd holnap kijönnek. Telefonált a szomszédom is, nagyon fel volt háborodva.</p>
Nekik is csak ennyit válaszoltak – sorolta visszafogottan a Napló egyik olvasója, aki indulatának engedve a telefonálás után azonnal a szerkesztőségbe vette az útját.
– Miért nem foglalkoztak a panaszukkal érdemben? – vetette fel.
Másnapi kérdésünkre a UPC-nél azt mondták, nem is hallottak a panaszról, biztosan a vihar okozhatta
Később azt, hogy az általános szerződési feltételeknek megfelelően 72 órán belül kell kijavítaniuk a hibát. Mi azonban ragaszkodtunk ahhoz, hogy kíváncsiak vagyunk a hiba okára, a történtek magyarázatára.
– Akkor megnézem konkrétan! – felelte végre a cég kommunikációs igazgatója, Hagymási András. Kiderült ezután, hogy valóban volt egy „kis kaliberű munka” a Piac utca 36. szám alatt, és mivel a 34. szám alatti lakások is onnan vannak ellátva, mindkét társasházban egyszerre kapcsolták le a rendszert.
A szerelés mindössze 15 percet vett igénybe, ezt követően visszakapcsolták a hálózatra a társasházakat.
Az erősítő azonban valamilyen okból nem kapcsolt vissza a 34. szám alatti lakásokban. Mivel a karbantartást napközben végezték, és csupán rövid időre volt szolgáltatáskimaradás, ezért „nem tartották szükségesnek” a fogyasztók tájékoztatását.
Hogy a bejelentéseket követően miért nem próbálták elhárítani a problémát? Hagymási András ismét az általános szerződési feltételekre utalt, melyben az áll, hogy a lakossági bejelentést követően 72 órán belül köteles a szolgáltató a hibát elhárítani, ellenkező esetben arányosan jóváírják a fogyasztóknak a szolgáltatáskimaradás miatt elszenvedett anyagi kárt.
„Másnap reggel kiküldtük egy szerelőnket, hogy nézze meg, mi a probléma, a szolgáltatás azonban magától helyreállt, így már nem volt szükség semmilyen intézkedésre” – zárta le az ügyet.
A volt Skála áruház felett élők másnap reggeltől tehát újra láthatták a csatornáikat, melyekre havidíjat fizetnek. Igaz némi bosszúsággal vegyítve a hétfői eset után, hiszen órákon keresztül nem kaptak információ arról, hogy mi történhetett, és miért nem tesznek semmit a hiba elhárításárért.
A szolgáltató lezártnak tekinti az esetet: nem lépték túl a szerződésben foglalt határidőt.
Kapcsolódó cikkek:
Kidobhatjuk a hagyományos tévéket?
A nézők köre bővülhet, ha mindenkinek lesz dvb-t vevője, de azok ezután sem lesznek jó célcsoport a reklám szempontjából akiknek eddig sem volt kábeltv... |
Hajrá digitális műholdvevő, fúj fúj kábeltv. Hétvégenként 30 meccs is élőben egy fitying előfizetés nélkül... |
Kábeltévés és telefonszolgáltatásának együttes igénybevételéről közzétett reklámjaival megtévesztette a fogyasztókat a UPC - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal. |
Egy Vág utcai olvasónk a legdrágább csomag előfizetője, ám a következő csatornák mégsem jönnek be a lakásában: ORF 1, ORF 2, AB Moteurs, Sat 1... |
15-20 éve hűséges az UPC-hez - kifogásolja, hogy a régi előfizetők nem érdemelnek semmiféle kedvezményt a szolgáltatótól. |