Hirdetés

2022.11.16. 15:15

Mit posztoljunk a social media platformokon?

Cikkünkben összegyűjtöttünk jó néhány posztötletet, amelyek inspirációul szolgálhatnak. Bátran ki lehet próbálni mindegyiket, hiszen jól bevált típusok.

Forrás: followmarketing.hu

A klasszikus poszt az, amit már mindenki gyártott, hiszen könnyen és gyorsan elkészíthető. Azonban ezeknél a klasszikus posztoknál elengedhetetlen, hogy a kép tökéletes legyen. Meg kell találni a tökéletes hátteret és a tökéletes pillanatot. Nem kell félni a pózolástól, és mindig alaposan meg kell törölni a lencsét. Továbbá nyugodtan lehet játszani a kameraszögekkel. Érdemes első körben social media tanácsadást igénybe venni, hogy a siker garantált legyen.

Rendkívül fontos a gyakorlás, próbafelvételeket kell készíteni

A live vagy az előre felvett videók esetében néhány fontos dologra mindenképpen figyelni kell, hogy a végeredmény tökéletes legyen. Minden esetben jól meg kell tervezni a pontos helyszínt, nem szabad a fénnyel szemben állni. Továbbá nem szabad túl gyorsan, de túl lassan sem beszélni.

Bátran használható jegyzet a felvételhez, amely felragasztható a kamera alá, így garantált, hogy semmilyen fontos információ nem fog kimaradni. Mindemellett pedig fontos a gyakorlás, próbafelvételeket kell készíteni, és minden egyes alkalommal ki kell elemezni, hogy miben kell még fejlődni. Így, hogy végigvettük, mire kell figyelni a képes és a videós tartalmak elkészítése során, következzenek a bevezetőben ígért posztötletek.

Egyszerűen közelebb hozható a vállalkozáshoz a célközönség

A céges blog tartalmát bátran lehet posztolni, sőt, néhány hónap elteltével ki lehet tenni ugyanazokat a blogcikkeket újra. Érdemes posztolni a cég kultúrájáról is. Készülhet poszt a munkavégzésről és a munkatársak bemutatásáról egyaránt. Ezekkel a tartalmakkal egyszerűen közelebb hozható a vállalkozáshoz a célközönség.

Ha bármilyen újdonság adódik, például új munkatárs érkezik a céghez, vagy sor került valamilyen díj elnyerésére, akkor arról mindenképpen készüljön bejegyzés. Természetesen ha az iparágban van valamilyen újdonság, például jogszabályváltozás, akkor azt is feltétlenül kommunikálni kell a célközönség felé.

Garantáltan hozzájárul ahhoz, hogy a célközönség felfigyeljen a cégre

Érdemes gyűjteni az ügyfelek véleményét, és minden pozitív véleményt kitenni a social media platformokra. Célszerű olyan posztokat is készíteni az említettek mellett, amelyek a termék használatát vagy a szolgáltatás igénybevételét mutatják be. Ez a kommunikáció garantáltan hozzájárul ahhoz, hogy a célközönség felfigyeljen a cégre.

Ha olyan szolgáltatást nyújt a vállalkozás, amelynek eredményéről lehet előtte-utána posztokat készíteni, akkor erre mindenképpen érdemes sort keríteni. Például sminkeseknél, fodrászoknál és műkörmösöknél egyszerűen megvalósítható ez a posztötlet. Bármelyik megvalósítására is kerül sor, mindenképpen az edukáció és az értékteremtés legyen a cél!

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában