loki

2021.06.22. 12:00

Jöhet az egységes DVSC-brand, bemutatkozott az akadémiák új címere

Az egységes DVSC brandjének kialakításáról tartott sajtótájékoztatót a klub kedden a Nagyerdei Stadionban.

Fotó: Kiss Annamarie

A Debreceni VSC vezetősége sajtótájékoztatót hirdetett kedden délre a Nagyerdei Stadionba, az esemény apropója az egységes DVSC brand kialakításának egy újabb lépcsőfoka volt.

Szabó Péter, a DVSC Futball Zrt. igazgatótanácsának elnöke elmondta, hogy a visszajutással sikerült talpra állni a a kiesés okozta sokkból. Közben pedig elkezdődtek a szervezeti átalakítások a klubon belül, aminek az a célja, hogy minél hatékonyabban működjön a Loki. – Egységesítettük a DVSC labdarúgó- és kézilabdacsapatok, illetve az akadémiák menedzsmentjét. Most pedig egy következő lépcsőfokhoz értünk el, a múltunkra és a hagyományainkra építkezve egy egységes brand kialakításába kezdtünk – fogalmazott az elnök.

Szabó Péter | Fotó: Kiss Annamarie

Klubra jellemző hívószavak

A Debreceni VSC égisze alatt működik négy fő egység, a felnőtt labdarúgócsapat, a labdarúgó-akadémia, a felnőtt női kézilabdacsapat és a kézilabda-akadémia. Ennek a négy egységnek eddig négy külön címere volt, ez annyiban változott meg, hogy amíg a felnőtt együtteseknél marad az eddig megszokott, addig a két akadémiának egy egységes címere lesz, ami az eredeti háromszög alakú DVSC címernek egy újragondolt, modernizált verziója.

Fotó: dvsc.hu

– Elsőként az fogalmazódott meg bennünk, hogy figyelembe véve a múltat és a hagyományokat, a meglévő címerekből táplálkozva a két akadémiának egy egységes megjelenést biztosítsunk. Illetve a meglévő, klubra jellemző elemekből, hívószavakból szerettünk volna kiemelni néhányat. A Loki, a DVSC, az 1902 és a szárnyaskerék azok a motívumok, amik jelképezik mind a két sportágat.

Új szimbólum született

A szárnyaskerék egy újragondolt, stilizált változata jelenik majd meg a klub közösségimédia-felületein, illetve szurkolói termékein is. Ábrók Zsolt szerint azért volt szükség a jelkép modernizálására, hogy önmagában is megállja a helyét, akár egy márkajelzés. – Egy olyan szimbólum született meg, ami, miután feltöltjük tartalommal, teljes mértékben önálló életet tud majd élni – mondta Ábrók Zsolt, majd hozzátette, hogy nagyon sok olyan szurkolói termék lesz majd elérhető, amin ez az újragondolt, de mégis hagyományokra építő jelkép megjelenik majd.

Ábrók Zsolt | Fotó: Kiss Annamarie

A sajtótájékoztató keretein belül a NAGOO marketingcég képviseletében Kádár Gergely avatta be az érdeklődőket abba, hogy miként alakultak ki az új arculati elemek.

Kádár Gergely | Fotó: Kiss Annamarie

A szakember elmondta, hogy a klasszikus szárnyaskereket igyekeztek egy egyszerű, könnyen megjegyezhető fiatalos formába átültetni. A szimbólumnak a szögei és az arányai megmaradtak, csak leegyszerűsödött és modernebb köntöst kapott. Kádár Gergely az új akadémiacímer kapcsán pedig elmondta, hogy idézi a klasszikus háromszög címer hangulatát, ugyanakkor önálló azonosításra is alkalmas.

Bakos Attila

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában