Változás

2023.09.18. 10:35

Átveszi az OPUS TITÁSZ a hálózati ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálatot az E.ON -tól

Haon.hu

Október 1-től az OPUS Titász Zrt. a teljes működési területén átveszi az áramhálózati és műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenységet az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től, tudatták közleményben. A működési területükön ellátott valamennyi áramfogyasztó ettől a dátumtól csak az OPUS Titász ügyfélszolgálatán keresztül intézheti az új és a már folyamatban lévő műszaki, hálózati ügyeket, interneten, telefonon, valamint személyesen. Ilyen ügyek például: igény bejelentése új bekötésre, teljesítményváltozásra, háztartási méretű kiserőmű csatlakoztatására, továbbá a szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés vagy a műszaki hibák bejelentése

Lakossági fogyasztók esetében a számlázással, fizetéssel, átírással, és szerződéskötéssel kapcsolatos ügyek intézésében viszont továbbra is az E.ON ügyfélszolgálata az illetékes.

A fenti változás nem érinti az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó lakossági és nem lakossági fogyasztók számlázással, számlareklamációval, ügyfélcserével, szerződéskötéssel kapcsolatos ügyeinek intézését, azokat az ügyfelek továbbra is az E.ON ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. A változás az E.ON dunántúli, valamit fővárosi és Pest vármegyei ügyfeleit sem érinti.

Az adatátvitel ideje alatt az OPUS Titász Zrt. ügyfélszolgálati csatornáin korlátozott ügyintézésre lesz lehetőség, várhatóan október közepéig.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában