2016.03.11. 10:04
Viszony, mert megérdemli!
<em>Képzeljük el, hogy a terhespatológián – az elborzasztó nevével ellentétben itt azokat az édesanyákat és magzatukat vigyázzák, akik valamilyen oknál fogva a gyermek születése előtt orvosi figyelmet igényelnek – eltöltött mondjuk két-három hét után egyszer csak kinéz az ablakon élete egyik legszebb időszaka előtt álló nő és beleakad a szeme egy hirdetésbe.</em> Horváth Borbála írása.
Képzeljük el, hogy a terhespatológián – az elborzasztó nevével ellentétben itt azokat az édesanyákat és magzatukat vigyázzák, akik valamilyen oknál fogva a gyermek születése előtt orvosi figyelmet igényelnek – eltöltött mondjuk két-három hét után egyszer csak kinéz az ablakon élete egyik legszebb időszaka előtt álló nő és beleakad a szeme egy hirdetésbe. Horváth Borbála írása.
„Egész évben anya, feleség vagy? Lepd meg magad!” – írja az autó vontatta óriásplakát. S nem ám, úgy érti, mint Vajna Timi – gyémántékszerrel –, nem wellness-hétvégével, forró csoki mellett barátnői kacajba kapaszkodva, színházjeggyel, fodrászra szánt idővel, rég halogatott jóga órával, vagy nagy kört futva, kidolgozva az izmokból a görcsöket és élvezve, hogy a sós íz a szájban nem könny-, hanem izzadságcseppekbe gyűlt távozó méreghalmaz. És pláne ne a pároddal/ férjeddel eltöltött közös idővel, vacsorával mondjuk. Hanem a partnerkereső oldalon pár kattintással szerezhető szeretővel. Hát, hogy máshogy? Naná, ha már azt a szörnyű 364 napot elviseled férj és pláne anyaként, legalább nőnapon érezd jól magad.
A reklámautó a fővárosi utakon cirkál, kedden az egyik szülészeti klinika előtt is álldogált. A reklámfogás kitalálóinak nem kívánok egyebet, minthogy saját párjukba/ férjükbe /feleségükbe akadjanak a jól működő honlapon. Lesz mit átbeszélni a „pásztorórán”.