Helyi közélet

2014.05.30. 13:40

Mind népszerűbbek a kereskedelmi márkák

Debrecen - A saját márkák legintenzívebb vásárlói a magasabb jövedelmű háztartások.

Debrecen - A saját márkák legintenzívebb vásárlói a magasabb jövedelmű háztartások.A 2012-ben mért enyhe csökkenés után 2013-ban ismét nagyobb részesedést tudtak elérni a kereskedelmi márkás termékek. Az értékben kifejezett forgalmi adatok alapján piacrészük éves átlagban 26 százalékot ért el. A kereskedelmi márkák elsősorban az A márkák rovására tudtak növekedni, de a növekményhez a háztartások nagyobb vásárlási intenzitása is hozzájárult. Ezzel együtt továbbra is az A márkák dominálnak, a teljes FMCG forgalom 47 százalékát szerezték meg az elmúlt esztendőben - derül ki a GfK legfrissebb tanulmányából.

HBN

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában