2014.05.30. 13:40
Mind népszerűbbek a kereskedelmi márkák
Debrecen - A saját márkák legintenzívebb vásárlói a magasabb jövedelmű háztartások.
Debrecen - A saját márkák legintenzívebb vásárlói a magasabb jövedelmű háztartások.A 2012-ben mért enyhe csökkenés után 2013-ban ismét nagyobb részesedést tudtak elérni a kereskedelmi márkás termékek. Az értékben kifejezett forgalmi adatok alapján piacrészük éves átlagban 26 százalékot ért el. A kereskedelmi márkák elsősorban az A márkák rovására tudtak növekedni, de a növekményhez a háztartások nagyobb vásárlási intenzitása is hozzájárult. Ezzel együtt továbbra is az A márkák dominálnak, a teljes FMCG forgalom 47 százalékát szerezték meg az elmúlt esztendőben - derül ki a GfK legfrissebb tanulmányából.
HBN