2017.02.06. 18:05
Megmutatjuk, kik rejtőznek a leghíresebb márkák arcai mögött
Azt tudja, hogy a KFC kedves öregurát egy igazi személyről mintázták?
Azt tudja, hogy a KFC kedves öregurát egy igazi személyről mintázták?
A fiú a Kinder csokoládé dobozáról
Josh Bateson arca 2005-ben került a világhírű csoki dobozára, azóta pedig felnőtt. Jelenleg Londonban tanul, suli mellett pedig modellkedik.
Egy korábbi Kinder-gyermek
Günter Euringer 1973 és 2005 között volt a Kinder arca, akkor váltotta le Josh. Günter ma már 52 éves és operatőrként dolgozik, mindemellett A csokoládé gyermek címmel írt egy önéletrajzi könyvet.
A férfi az Old Spice reklámból
Isaiah Mustafa 2010-ben debütált a reklámban, amely után felfedezték. A színész azóta számos tévéműsorban és sorozatban szerepelt, beleértve az Anger Managementet, a Förtelmes főnököket vagy éppen a Castle-t.
A Marlboro arca
Darrell Winfield egyike volt azon kevés cowboyoknak, akik szerepeltek a Marlboro reklámokban. Darrell arca 1968-ban került fel először a plakátokra, de története szomorú véget ért, 2015-ben, tüdőrákban hunyt el.
Colonel Sanders és a KFC
Mindenki ismeri a KFC logóján szereplő idős férfit, azt viszont már kevesen tudják, hogy egy igazi emberről mintázták. A képen maga a cég alapítója és a különleges sült csirke recept megalkotója, Colonel Sanders szerepel.
Dr. Pepper
Donna Loren 1963 és 1968 között volt a Dr. Pepper arca. Donna nem csak énekesnő, hanem színésznő is, számos amerikai filmben szerepelt.
Az idősek otthonában élő egykori futóban előtör a vágy, hogy ismét futócipőt húzzon, de az ápolók megakadályozzák, hogy kijusson az épületből. Persze, a lakók összefognak és végül eléri a célját. A cégnek viszont nem kell a reklám.
A világ legismertebb márkái és a vezető PR-ügynökségek nagyon értenek a reklámokhoz és túlmennek egy hétköznapi óriásplakátokon. Melyik lesz a kedvence?