2022.02.01. 11:32
Már csaknem 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay Péter
Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala – írja a Mandiner.
A cikk írásáig már csaknem 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát – olvasható a Mandiner cikkében.
A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.
A politikus ennek ellenére a cikk megjelenéséig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban csaknem 10 millió forintot) hirdetett el a Facebook hirdetéstára szerint.
Ha meg akarja nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal
Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban a Mandiner cikke írásakor még nem lehetett megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magában foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:
Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni – írja a Mandiner.
Kapcsolódó
Korábban Márki-Zay Péter kamerák előtt beszélt arról, hogy borítékban kapja a kampánypénzt:
Borítóképünkön Márki-Zay Péter. Fotó: MTI/Szigetváry Zsolt