Újabb ügyfélszolgálatokat korszerűsített a hajdú-bihari kormányhivatal

Illusztráció
Illusztráció - © Fotó: HBN archív
Debrecen, 2014. június 11., szerda (MTI) – Évente százezernél többen intézhetik egészségbiztosítással és nyugdíjbiztosítással kapcsolatos ügyeiket Debrecenben, a két szakigazgatási szerv közösen kialakított új ügyfélszolgálati irodájában – jelentette be a hajdú-bihari kormányhivatal főigazgatója szerdán sajtótájékoztatón Debrecenben.

Vasas Lászlóné hozzátette: az országban egyedülálló módon az egészségbiztosítási ügyeiket a hét minden munkanapján, teljes munkaidőben intézhetik az ügyfelek, a nyugdíjbiztosítási ügyfélszolgálatot pedig a hét három munkanapján teljes munkaidőben, kedden és szerdán pedig 8 és 14 óra között kereshetik fel.

A főigazgató szerint az új, egységes ügyfélszolgálat a kormányablakok színvonalán intézi a nyugdíjbiztosítási és egészségbiztosítási ügyeket.

Vasas Lászlóné elmondta azt is, hogy egyedül az uniós egészségügyi kártya kiadását választották le az új, közös ügyfélszolgálatról, az ugyanis nyáron akkora ügyfélforgalmat jelent, amelyet gyorsabban lehet külön kezelni. Debrecenben évente 15-16 ezer EU-kártyát adnak ki – tette hozzá, megjegyezve: ennek ellenére délutáni időpontban mindössze öt percet vesz igénybe az eljárás.

A hajdú-bihari kormányhivatal főigazgatója beszámolt arról, hogy a megyében három kormányablak működik: Nyíradonyban, Tiszacsegén és Debrecenben, utóbbi az ország második legnagyobb kormányablaka.

Az ügyfelek jól fogadták a kormányablakok megnyitását: az elmúlt másfél hónapban kilencezerrel többen, mintegy 54 ezren keresték fel ügyeik intézésére a hajdú-bihari kormányablakokat – mondta Vasas Lászlóné.

– MTI –








hirdetés