Nagyvilág

2017.05.02. 08:04

Ilyen a sikeres üzletasszony

Budapest - Jó csapatjátékos, nyitott, ugyanakkor kreatív személyiség. Ami viszont ennél is fontosabb, hogy egy magasabb cél érdekében félreteszi az érzelmeit, és átgondolt, fókuszált üzleti döntéseket hoz a fejlődésért.

Budapest - Jó csapatjátékos, nyitott, ugyanakkor kreatív személyiség. Ami viszont ennél is fontosabb, hogy egy magasabb cél érdekében félreteszi az érzelmeit, és átgondolt, fókuszált üzleti döntéseket hoz a fejlődésért.

Lahle Wolfe, a „The Balance” vendégszerzője szerint nagy kérdés: vajon a sikeresség szempontjából számít, hogy valaki optimista vagy pesszimista beállítottságú? Nem feltétlenül. Az optimista a dolgok jó oldalát nézi, ami ösztönzően hathat a csapatára, ezzel szemben a pesszimista nem értékeli túl a lehetőségeket, reálisabb, és várhatóan kevésbé kockázatos döntéseket hoz. A legfontosabb az, hogy Ön miként látja az adott helyzetet, hogyan reagál rá, mindez majd elősegíti a hosszú távú üzleti sikereket. A női vállalkozóknak a networkingben fejlődniük kell. Kevés együttműködés segít annál jobban megalapozni és növekedésre bírni a vállalkozását, mint az, ha erős kapcsolati hálóval rendelkezik. Az üzleti előny mellett proaktív ajánlásokra is szert tehet, de kizárólag akkor, ha Ön is teszel a kapcsolataiért. Ha kevésbé csapatjátékos, vagy nincs ideje a face-to-face kapcsolatok kiépítésére, próbálja meg másképp. Érdemes csatlakoznia és figyelemmel követnie olyan online közösségi csoportokat, amelyek szakmailag közel állnak az elképzeléseihez. A legfontosabb a kapcsolattartás!

Szánjon rá időt!

A siker érdekében fontos, hogy mindig szánjon időt arra, hogy meghallgassa az emberek ötleteit, véleményét. Azáltal, hogy értékeli őket, Öb is sokkal közelebb kerülhet hozzájuk. A bizalmon alapuló kapcsolatok a legerősebbek! Nem utolsó sorban az építő kritikák által fény derülhet olyan problémákra, amelyek megfelelő odafigyeléssel megelőzhetővé válnak. Az üzleti életben fontosak a jó döntések, ezért hallgasson másokra, hiszen mindig tudunk tanulni valami újat egymástól.

Magyarországon a Business Network International biztosít keretet a szervezett üzleti találkozók és a tudásmegosztás számára. Az „Aki ad, az nyer!” filozófia jegyében itthon már közel 40 csoportban hozza össze az egymást támogatni kívánó üzletembereket.

HBN

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!