2015.03.26. 15:26
Jegyzet: Félelem
<em>Értem én, hogy az első reakciók sokaknál a teljes elhatárolódás, mármint a repüléstől. Valóban megrázó és sokkoló látvány a miszlikre szakadt gép, ami, mintha ledarálták volna, úgy szóródott szét a becsapódás helyén a hegyekben</em>. <strong>Égerházi Péter jegyzete</strong>.
Értem én, hogy az első reakciók sokaknál a teljes elhatárolódás, mármint a repüléstől. Valóban megrázó és sokkoló látvány a miszlikre szakadt gép, ami, mintha ledarálták volna, úgy szóródott szét a becsapódás helyén a hegyekben. Égerházi Péter jegyzete.S akkor még ott van a 150 szerencsétlenül járt ember földi maradványa. Borzasztó! Érthető, ha ettől megrettenve valaki soha nem akar többet repülőgépre ülni, pedig e fájdalmas katasztrófa és az összes eddigi ellenére még mindig a repülő az egyik legbiztonságosabb közlekedési eszköz! Sokkal többen halnak meg közúti balesetben, mégsem dobjuk el az indítókulcsot vagy száműzzük mindennapjainkból a kétkerekű járműveket. Egyes napszakokban csak Európa fölött több mint ötezer repülő tartózkodik egyszerre a levegőben, világviszonylatban pedig jóval tízezer fölött. Ez csak 100-as átlaggal is fél- vagy egymillió utas. Ehhez hasonlítva a repülőszerencsétlenségben elhunytak számát, talán igazolást nyer az iménti állítás. Persze akit érint, annak ez nem érv, viszont nekünk, többieknek, továbbra sem ennek a nehezen megmagyarázható esetnek kellene meghatároznia viszonyunkat a repüléshez.