2012.07.05. 09:58
T-Pont: Az ügyfélre szabták a teret
Debrecen - A megújult T-Pont ügyféltere 150-ről 260 négyzetméterre nőtt, ahol minden kipróbálható.
Debrecen - A megújult T-Pont ügyféltere 150-ről 260 négyzetméterre nőtt, ahol minden kipróbálható.
A Magyar Telekom (MT) nemrégiben úgy döntött, hogy Debrecenben, a Piac utcai üzlete átalakításával hozza létre az első olyan interaktív T-Pontot, ahol az új üzletkoncepció jegyében innovatív környezetben mutathatják be termékeiket és szolgáltatásaikat. A keddi megnyitón elhangzott: itt nemcsak szabad, de egyenesen kötelező kézbe venni, próbálgatni, a konkurenciával összehasonlítani a kiállítot rengeteg elektronikai "kütyüt". A jövő interaktív T-Pontja 22 embernek ad munkát, akiktől a befektetett pénz és energia ellentételezéseként 20-30 százalékkal nagyobb forgalmat vár el a telekommunikációs vállalat.
Az élményvásárlás lehetőségével együtt az MT révén az új generációs mobilinternet is megérkezett Debrecenbe. A 4G/LTE technológia legfontosabb, a felhasználók számára leginkább kézzelfogható előnye az eddiginél jóval nagyobb feltöltési sebesség, valamint a csökkentett késleltetési idő. Ezeknek köszönhetően az online alkalmazások és játékok mobilhálózaton keresztüli használata még könnyebbé válik, a nagy felbontású videofilmek le- és feltöltése pedig jelentősen gyorsul.
HBN