Helyi gazdaság

2016.02.15. 08:47

Több pénzt költöttünk a testünk ápolására

Debrecen - Tovább erősödött az eladások koncentráltsága – változnak a vásárlási szokások.

Debrecen - Tovább erősödött az eladások koncentráltsága – változnak a vásárlási szokások.

Háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem mintegy 356 milliárd forint forgalmat bonyolított le tavaly; 6 százalékkal nagyobbat, mint egy évvel korábban. Mennyiséget tekintve változatlan maradt az eladás. Többek között ezt állapítja meg a hetven háztartási vegyi és kozmetikum kategóriát mérő Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat felmérése. Ha a legnagyobb forgalmú húsz terméket nézzük, akkor két számjegyű növekedést regisztráltak a következők bolti eladásában: tusfürdő, papírzsebkendő, dekor kozmetikum, konyhai törlőkendő, toalett-tisztító és testápolószer.

HBN

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában