HAON - PR cikk

2015.04.13. 08:55

Sajtóközlemény - Sikeres kampány a hajdúsági ízekért

<strong>Több, mint 15 ezer emberhez jutott el a magyar termelők üzenete Debrecenben. A Hajdúsági Magyar Ízek boltjában az elmúlt egy évben folyamatos tájékoztatást tartottak a fenntartható életmódról, a tudatos vásárlási szokásokról és a környezetvédelemről.</strong>

Több, mint 15 ezer emberhez jutott el a magyar termelők üzenete Debrecenben. A Hajdúsági Magyar Ízek boltjában az elmúlt egy évben folyamatos tájékoztatást tartottak a fenntartható életmódról, a tudatos vásárlási szokásokról és a környezetvédelemről.

 

A projekt célja az volt, hogy minél többen fogyasszanak hajdúsági magyar termékeket, ezáltal is erősítve a helyi regionálist termelést és feldolgozást. Az ilyen termékek fogyasztása révén megvalósulhat a gazdálkodás és az életmód harmonizálása a természettel, azaz a fenntartható élet lehetősége.

A projekt 39 097 495 forint Európai Uniós támogatással valósult meg, amelyet a Human Telex Kft. nyert el. A pályázat keretében – a bolton kívül- még egy vásárt is rendeztek, kommunikációs kampányuk és konferenciájuk segítségével pedig a helyi magyar termelőket hozták helyzetbe.

 

„A projekttel elértük, hogy Debrecenben környezetbarát, helyi élelmiszerpiaci funkciókat betöltő boltot hoztunk létre, folyamatos megjelenési lehetőséget biztosítottunk a karakteres Hajdúsági élelmiszer specialitások számára és a hagyományos bolt, piac funkciókon túl lehetőséget teremtettünk a kistermelők bemutatkozásának és a kistermelő – fogyasztó kapcsolat kialakulására” – mondta el Hajnal Tamás, a Human Telex Kft. ügyvezetője.

 

A debreceni Cívis Delikát Üzlet látogatottsága és népszerűsége különösen a PR-eseményeket követően növekedtek meg. Az üzletben az indulástól számítva megközrlítőleg 15 ezer vevő-eladó kontaktus jött létre, a 3 napos vásár alatt pedig mintegy 60 kistermelő termékeit kóstolhatták meg Debrecenben a látogatók. A széleskörű tájékoztatás érdekében egy 60 oldalas kiadvány is készült a hajdúsági kistermelőkről, az akciókat pedig minden alkalommal szórólapokon, leporellókon népszerűsítették. A kommunikációs kampányok része volt az online, nyomtatott és járműreklámok alkalmazása is. A projekt során kidolgozták a „Kézműves Hajdúsági Ízek” védjegyet, elindították a www.civisdelikat.hu oldalt, az elért célokat pedig egy ismertető PR-filmmel népszerűsítették a „Youtube” közösségi videó megosztón.

A projekt eredményeinkről további információ a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Térképtér felületén http://terkepter.palyazat.gov.hu/ található.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!