2019.11.27. 11:04
Milyen linképítési stratégiát ajánl egy profi keresőmarketing ügynökség?
Lassan 2020-at írunk, de még mindig találkozni olyan keresőmarketing ügynökségekkel, amelyek hasznavehetetlen fórumokba, illetve random blog bejegyzések alá szúrják be az ügyfél backlinkjeit, s ezzel elintézettnek tekintik a linképítést.
Nézzük meg, miben különbözik ettől egy profi keresőmarketing ügynökség linképítési stratégiája!
1. Valós üzleti kapcsolatok révén valósul meg egy profi keresőmarketing ügynökség linképítési folyamata
Senki sem szereti a hideghívásokat, így értelmetlen “az utcáról” megpróbálni bekerülni egy online hírportálra vagy egy sokak által látogatott, az ügyfél számára releváns tartalommal foglalkozó weboldalra.
A marketing szakma többnyire egy ajánlások alapján működő biznisz, így az esetek többségében az számít, hogy az adott SEM cég, mennyi valós üzleti kapcsolattal rendelkezik, amelyet ki tud használni a linképítési folyamat során. Nem véletlen emiatt az, hogy a marketing managerek munkája főként üzleti reggelikből, ebédekből és vacsorákból áll, mert ilyenkor a legegyszerűbb megbeszélni a partneri megállapodásokat a fontosabb online portálok szerkesztőivel és tulajdonosaival, hiszen az ő weboldalaikra teszik ki a linképítés során a backlinkeket tartalmazó szakmai szövegeket a keresőmarketing ügynökségek.
2. Alapos háttérmunkát igényel a potenciális hírességek és influencerek felkutatása
Nemcsak a híres portálokat, de az ügyfél számára releváns tartalmat készítő vloggerekkel és bloggerekkel is ki kell valakinek alakítania egy gyümölcsöző üzleti kapcsolatot, így ezt a feladatot is a SEM ügynökök végzik el. Ebből a felhasználó általában csak annyit lát, hogy a kedvenc YouTube vloggere szponzorált tartalmat fog használni a vlogjaiban.
3. Mélyre menő konkurenciakutatás megy 0-24-ben a színfalak mögött
Ezt sokan nem is veszik bele a linképítésbe, pedig hatalmas harcok folynak mind a legjobb portálok cikkei között megjelenő szponzorált tartalmakért, illetve minden online hírességért, aki segítheti egy-egy ügyfél üzleti előmenetelét.
Emiatt a konkurenciát folyamatosan kell követni ahhoz, hogy a linképítési stratégia ne legyen elavult, hanem a legújabb módszerek segítségével tudja felhívni a cég termékeire a felhasználók figyelmét.
Ennek megvalósítása érdekében ügynökségünk a jelenleg forgalomba lévő legmodernebb külföldi elemző szoftvereket használja, melyekkel garantálni tudjuk ügyfeleink felé a minőségi háttérmunkát azon túl, hogy a linkeket értékes oldalakra helyezzük ki.
+1
A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség mindezek mellett még arra is ügyel, hogy a szponzorált tartalmak – amelyekbe belekerül a vállalat backlinkje – nívós, hiteles, informatív és igényesen megszerkesztett legyen, hogy a lehető legtöbb felhasználót elérjen a cikkben szereplő cég szolgáltatásai és termékei, így a linképítéshez használt PR cikkek megírását, szerkesztését, valamint vizuális elemekkel való ellátását is vállaljuk.
(PR cikk)