Szabolcs-Szatmár-Bereg

2007.12.11. 14:34

Városvita: Rendetlen vevők, nyűgös eladók

<p>Internetes fórumunk, a Városvita helyi levelezője&#160;egy mátészalkai áruház kapcsolódó témájához szólt hozzá, az alábbiak szerint.</p>

– Jóhiszemű vásárlóként tértem be a mátészalkai üzletházba. Névnapra szerettem volna ajándékot vásárolni szeretteimnek. A kiválasztott termék ára számomra megfelelő volt, csak éppen a pénztárnál derült ki, hogy a termék ára nem azonos a polcon megjelölttel. Nem tagadom, kissé felzaklatott a dolog, az árut a pénztárnál hagyva visszatértem más ajándékot nézni.

Elnézést kérve...

Talán ha egy "elnézést" kaptam volna a hölgytõl, nem bosszankodnék ilyen mélységben a dolgon, de belegondolva, mégis csak megérdemel az eset annyit, hogy publikussá tegyem.

Új választásom egy 24 centiméteres teflon serpenyő volt, mely 2299 forintért volt ajánlva, míg egy 26 centiméteres 3499-ért. Ennek ismeretében álltam ismét a pénztárhoz, kivárva, hogy fizethessek. Megdöbbenésemre a pénztárgépnél ismét más ár jelent meg, mint ami a terméken volt feltüntetve, azaz 3499 forint. Ekkor már dühös voltam, bosszankodtam, aminek hangot is adtam. A pénztárban ülő hölgy legalább próbált segíteni, sajnálatát fejezte ki és a vevőszolgálathoz irányított. Úgy éreztem, hogy becsaptak, félretájékoztattak. Mi ez, ha nem a vásárló átverése?

A vevőszolgálatnál dolgozó hölgy panaszomat meghallgatva ugyan "utánajárt" a dolognak és visszatérve közölte velem, nem tudja, honnan szedtem én ezt az árat, mert a 24 centiméteres teflonedény 3499 forintba kerül, no meg a vásárlók össze-vissza pakolják a termékeket. Csak azt felejtettem el mérgemben megkérdezni, hogy akkor a 26 centiméteres, 3499 forintért kitett edény mennyibe kerül a pénztárnál.

Nem mindegy

Vagy ha már a vevők ilyen "rendetlenek", lenne valaki, aki odafigyelne, hogy a termékek megfelelő helyen és árcímke alatt sorakozzanak, mert azt hozzáteszem, nem egy darab aru volt kifüggesztve az árcímke alá. Vagy mert nem vagyok "jó vásárló" és nem hagyok napi szinten súlyos ezreseket a cégnek, már nem is számítok? Csak az a lényeg, hogy a hasznonkulcs legyen jó magas, mindegy, hogy milyen áron? Hát ez nem így működik. Vagy mégis

Most az ünnepek előtt, mindenkinek ajánlom, nagyon figyeljenek oda az árakra, mert nem mindegy, mit mennyiért vásárolunk. Mert azt azért minden vevőnek kötelessége tudni, hogy a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadnak el.

Kapcsolódó cikkek:

- Koncz Nóra -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!