Olvasói levél: Segítettek a fogyasztóvédők

Olvasói levél: Segítettek a fogyasztóvédők
© Illusztráció: Getty Images
Debrecen – „A képernyőn több, 3-4 centiméteres, karcoláshoz hasonló csíkot fedeztünk fel, amelyek hosszirányba növekedni kezdtek…”

A Naplóban gyakran megjelenik a fogyasztóvédelmi egyesület telefonszáma, ennek köszönhetően én is hozzájuk fordultam, és a közreműködésükkel nagy segítségemre voltak. A történetem is igazolja, mennyire szükség van a munkájukra.

Nem egészen egy éve Samsung márkájú televíziót vásároltunk egy debreceni áruházban. Hét hónap múlva a képernyőn több, 3-4 centiméteres, karcoláshoz hasonló csíkot fedeztünk fel, amelyek hosszirányba növekedni kezdtek. Telefonálás után elvittük a készüléket a megadott szervizbe garanciális javításra. Ám a cég képviselője – emberségesnek nem nevezhető hangnemben – közölte, hogy a hibát szerinte a nem megfelelő tisztítóeszköz használata okozta. Nem vette figyelembe, hogy fokozatosan növekvő csíkról van szó. Szinte arrogánsan utasított, hogy a készüléket vigyük ki a szervizből és tíz perc múlva menjünk vissza az általa kiállítandó szakvéleményért. Azt sem mondta meg, hová fordulhatunk a panaszunkkal.

Szerencsére nálunk volt a fogyasztóvédelmi egyesület telefonszáma, és az egyesület elnöke (Molnár Jenő) pár perc múlva a helyszínre érkezett.

Azt javasolta, hívjuk fel az üzletet, ahol a készüléket vásároltuk, mert a képernyőn szerinte nem karcolás látszik.

Az üzletben nagyon készségesen felajánlották, hogy segítenek. Jegyzőkönyvet vettek fel és megígérték, hogy felveszik a kapcsolatot egy másik szervizzel. Két hét sem telt el, és mehettünk a megjavított készülékért.

Találkoztunk tehát megértő, segítőkész, a dolgukat színvonalasan végző emberekkel, ami sajnos, nem mondható el a szerviz munkatársáról.

– Kecsedi Gábor, Debrecen –








hirdetés