Nagyvilág

2012.10.31. 11:48

Sandy hurrikán: nincs áram, nincs internet, de a bank törődik velem!

Felháborító, amit az amerikai cégek műveltek a Sandy hurrikán alatt és után. Szándékosan időzítettek marketing kampányokat a katasztrófa idejére.

Felháborító, amit az amerikai cégek műveltek a Sandy hurrikán alatt és után. Szándékosan időzítettek marketing kampányokat a katasztrófa idejére.Az egyik lakos arról számolt be, hogy amint sikerült ismét belépnie az e-mail fiókjába 8 hurrikánnal kapcsolatos marketing üzenet fogadta. Ez nagyrészt kereskedőktől, bankoktól és bankkártya kibocsátóktól érkeztek.

Az egyikben az American Express együttérzését fejezte ki és remélte, hogy az e-mail biztonságban érte őt és szeretteit. Továbbá biztosítják arról, hogy ha bármire szüksége van (pénz, utazás, orvosi ellátás), akkor értesítse őket. A vicces, hogy a nagy aggódás után következik a sablonszöveg: "Ez egy automatikus e-mail, ne válaszoljon rá!"

Az LL Bean Vista hitelkártyacég pedig amiatt aggódott, hogy a hirtelen történt kilakoltatás közben biztosan elveszítette a kártyáját és esetleg szüksége van-e újra. Mondjuk legalább költségek nélkül ígérik.

Az utolsó e-mail pedig egy webáruházból érkezett, ők ingyenes házhoz szállítást ajánlottak a katasztrófa napjára. Rendesek nem? Egyáltalán áram és internet nélkül hogyan lehetett volna megrendelni a termékeket?

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!