2019.01.19. 10:17
Vajon mi jöhet még a K-beauty után?
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza - Tavaly sok cég dobott piacra kifejezetten otthoni használatra kifejlesztett termékeket.
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza - Tavaly sok cég dobott piacra kifejezetten otthoni használatra kifejlesztett termékeket.
A szépségiparban járatosak számára ismerősen csenghet a K-beauty, azaz a koreai típusú szépségápolás, de a Harajuku stílus szerelmeseinek a J-beauty jelenséget sem kell magyarázni, amely a japán vonalat takarja. A 2019-es év azonban a C-Beauty-ról fog szólni, olvasható a FOREO közleményében.
Növekvő piac
A koreai- és a japán szépségápolási hagyományokkal szemben a kínai szépségápolás új és modern módon tekint a bőrápolásra, melynek alapja a technológiai fejlődés. A C-beauty termékekben tehát a technológia van előtérben, a hagyományos gyártókkal szemben ezt a trendet az innovációk mozgatják. Új gyárnyitások, fejlesztések, a határok feszegetése a szépségiparban, intelligensebb termékek: ezek fogják meghatározni a következő 12 hónap C-beauty fókuszú iparágát. Nem meglepő, hogy ma a C-beauty piac a leggyorsabban növekvő piac a világon: csak a sminkeladások 30 százalékkal nőttek, és az új technológiáknak köszönhetően számos piacon további nagymértékű növekedés várható 2019-ben.
Otthoni szépségápolás
2018-ban szemtanúi lehettünk az otthoni arcápolás felemelkedésének. Sok cég dobott piacra kifejezetten otthoni használatra kifejlesztett termékeket. A spa-minőségű arcmaszkoktól kezdve az otthoni mélytisztító kezelésekig a szépségipar kifejezetten törekedett arra, hogy minél több beauty készüléket kínáljon otthoni használatra. Ahogy az Uber és az Airbnb felkavarták a közlekedés és a szállodaipar állóvizét, úgy ez a beauty-tech irányzat is várhatóan nagy hullámokat vet majd a szépségiparban.
HBN