Magyarország

2008.02.23. 08:18

Szokatlan volt számomra ez a hozzáállás

<p>Nyíregyháza - Az alábbiakban egy nyíregyházi olvasónk Takács Eszter levelét adjuk közre.</p>

Egy hete virághagymát, virágmagot, kertészeti dolgokat vásároltam az egyik most megnyílt áruházban. A begónia tasakján 500 Ft szerepelt. Az árat elfogadhatónak találtam, megvettem.

Otthon a blokkot nézve jöttem rá, hogy ez bizony közel sem ennyibe került, hanem kb.1.600 Ft-ba. Hétfőn minden bátorságomat összeszedve, különböző védelmi stratégiát kidolgozva visszamentem az áruházba, várva az esetleges elutasítást.

Elmondtam problémámat a vevőszolgálatos Hölgynek, aki nagyon szívélyesen, kedvesen segített. Hívta az illetékest, aki rögtön megnézte a gépben a begónia árát. Kicsit meglepődve tapasztaltam, hogy a gépben  is 1.600 Ft volt az ár, tehát jogtalan a reklamációm. 

Mint utólag kiderült, egy "rendetlen" vevő nem oda tette vissza az árut, ahonnan elvette.  Mondtam, hogy ez így nekem nagyon drága, és én nem vettem volna meg, ha tudom az igazi árát. Ekkor jött a meglepetés!

Nem ám azt mondták, hogy: pénztártól való távozás után....stb., azt sem, hogy nem tehetnek semmit, azt sem, hogy vásároljak akkor mást helyette, azt sem, hogy figyeljem a pénztárgépet számlázás közben! Azt mondták: Hölgyem semmit probléma, ha nem kéri a virághagymát, visszafizetjük az árát, vagy pedig vásárolhat más dolgot is az árért!  A meglepetéstől szólni sem tudtam, mert egyszerűen szokatlan volt számomra ez a hozzáállás. Sikereket kívánok a munkájukhoz.

Kapcsolódó cikkek:
· Postaládánkból: Eltűnt a bolt
· Szabadidős program a vásárlás
· Önt próbálták már becsapni?
· A fránya apró betűs részek

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!