2012.09.21. 09:19
Soldsie: virtuális áruház a Facebookon
Ki mondta, hogy a közösségi oldalon nem lehet pénzt keresni? Az üzletek teljes webáruházat integrálhatnak a Facebook oldalukba a Soldsie segítségével.
Ki mondta, hogy a közösségi oldalon nem lehet pénzt keresni? Az üzletek teljes webáruházat integrálhatnak a Facebook oldalukba a Soldsie segítségével.A startup cég zseniális öltettel állt elő. Egy olyan egyszerű és átlátható applikációt készített, amire már régóta várt a piac. A kereskedőnek egyszerűen ki kell posztolnia a termék fotóját, a vásárlónak pedig kommentben azt írnia, hogy "sold" (eladva) és már meg is vásárolta a terméket.
Ezután már csak a csomagolás, postázás és számlázás van hátra. De ezt már minden eladó szereti. Az öltet lényege, hogy a vásárlónak nem kell elhagynia kedvenc oldalát a vásárláshoz és a folyamatot és érdekessé teszi. Különösen azoknak a cégeknek jön ez jól, akik nem bonyolítanak óriási online fogalmat vagy még weboldaluk sincs.
Az első májusi tesztüzemben több, mint 1 millió dollár értékű tranzakciót bonyolítottak a rendszerben és óriási siker volt. A cég 3%-ot kér jutalékként minden pénzmozgás után (ez elfogadhatónak tűnik). Elsősorban a nőknek szóló termékeket árusító cégek érdeklődnek a szolgáltatás iránt. De a sikeres start után már különböző focicsapatok mezeit is szeretnék így árulni. Különösen hatékony ez a limitált darabszámú (például dedikált) példányok értékesítésekor.
A következő fejlesztés az lesz, hogy a "sold" komment beírása után azonnal levonásra kerüljön az összeg a bankkártyáról és ne kellejen megvárni, amíg a kereskedő felveszi a kapcsolatot a vevővel.