Ebösszeírás

2023.01.23. 12:20

Kutyatulajdonosok! Fontos teendőre figyelmeztet az önkormányzat

Érdemes betartani a határidőt!

Forrás: Illusztráció/Shutterstock

Debrecen közigazgatási területén ebösszeírást tartanak január 1. és április 30. között – tudatta közleményében a város jegyzője.

Az ebösszeírás során az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük és azt az önkormányzat részére eljuttatniuk. Az adatlap letölthető INNEN, továbbá a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap oldalról (Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatát kiválasztva, a keresőbe az Ebösszeíró adatlap kifejezést beírva).

Az űrlap online kitölthető, lementhető és nyomtatható, elektronikus úton történő beküldése azonban csak ügyfélkapus bejelentkezéssel lehetséges!

Kiemelték, a nyomtatvány személyes átvételére is van lehetőség az Új Városháza épületében (Debrecen, Kálvin tér 11.), az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben (hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra, kedden 8.00 és 15.00 óra, csütörtökön 8.00 és 17.00 óra között). A kitöltött adatlapot személyesen ugyanitt, ugyanennél a munkaablaknál lehet ügyfélfogadási időben leadni vagy az Új Városháza iratgyűjtő ládájában elhelyezni.

Az adatszolgáltatás postai úton a kitöltött adatlapot Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.) elküldve teljesíthető.

A kitöltéssel kapcsolatosan tájékoztatás a Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Igazgatási Osztálya munkatársaitól telefonon a 06-52/517-836 és a 06-52/517-837-es telefonszámokon kérhető.

Az ebösszeírás során a mikrochippel ellátott, a központi nyilvántartásban már szereplő ebek és a korábbi ebösszeírások során vagy azt követően bejelentett kutyák vonatkozásában is teljesíteni kell az adatszolgáltatást.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában