Fejlesztés

2022.03.22. 16:52

A Régi Városháza felújítása az ügyintézés menetét is megváltoztatja

Elkezdődött az energetikai korszerűsítés.

Forrás: Napló-archív

A debreceni Régi Városháza Piac utca 20. és Sas utca 1. alatti épületeinek több mint egy évig tartó energetikai felújítása miatt a polgármesteri hivatal egyes szervezeti egységei az alábbi épületekben találhatók:

  • a polgármester és az alpolgármesterek titkárságaikkal együtt a Simonffy utca 2/A II. emeletén,
  • a Gazdálkodási Főosztály és a Társasági Vagyoni Csoport, valamint a Pénzügyi Osztály a Petőfi tér 10. II. emeletén, 

a jegyző és az aljegyző, a Polgármesteri Kabinetiroda, a Szervezési és Jogi Főosztály vezetése a Jogi Osztállyal, a Városfejlesztési Főosztály a hozzá tartozó Városépítési Osztállyal, Városüzemeltetési Osztállyal és a Zöldterületi Osztállyal, továbbá a Közbeszerzési Osztály és a Vagyonkezelési Osztály az Agóra Irodaház Barna utca 23. alatti épületének II. és III. emeletén.

Az országgyűlési képviselők választása és az országos népszavazás igazgatási feladatainak ellátása érdekében a Szervezési Osztály – mint választási ügyekben kereshető helyi választási iroda – a Régi Városháza Piac utca 20. alatti épületében marad, és a Piac utcai főbejáraton keresztül közelíthető meg.

A választópolgárok számára a névjegyzék vezetésével kapcsolatos ügyintézésre jelenleg a Kálvin tér 11. alatti Új Városháza földszintjén erre a célra kialakított 15-ös ablaknál, március 26-tól pedig az I. emelet 103-as helyiségében van lehetőség. A Mikrofilmtár és a hivatali nyomda is a Régi Városháza Piac utca 20. alatti épületében marad. Ezeknek az egységeknek a megközelítése nem a Piac utcai főbejáraton, hanem a Városháza utca felőli bejáraton keresztül lehetséges.

A polgármesteri hivatal telefonszámai és e-mail elérhetőségei nem változnak, minden szervezeti egység a korábban megszokott módon érhető el. A polgármesteri hivatal postacíme is változatlan marad: az ügyfelek beadványaikat, leveleiket továbbra is a 4024 Debrecen, Piac utca 20. címre postázhatják.

Figyelemmel a veszélyhelyzet idejére kiadott intézkedésekre, a személyes ügyfélfogadás szünetel. Az ügyfelek beadványaikat az Agóra Irodaház portáján elhelyezett beadványgyűjtő dobozokban helyezhetik el – tudatta az önkormányzat közleményében. A személyes ügyfélfogadást igénylő ügyekben jelenleg az Új Városháza földszinti nagy ügyfélterében kialakított ügyfélfogadó ablakoknál van lehetőség.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában