Helyi közélet

2014.06.16. 18:25

Kétszázezres látogatottság

Debrecen - Több mint 270 saját készítésű film, 200 ezret meghaladó megtekintés - ez a mérlege a Debreceni Egyetem harmadik éve működő önálló YouTube oldalának.

Debrecen - Több mint 270 saját készítésű film, 200 ezret meghaladó megtekintés - ez a mérlege a Debreceni Egyetem harmadik éve működő önálló YouTube oldalának.

A hazai felsőoktatási intézmények közül az élvonalban csatlakozott a YouTube-hoz és indított önálló oldalt a Debreceni Egyetem 2011. április 12-én. Az azóta eltelt időszakban több mint 270-re emelkedett a saját készítésű videók száma, a látogatottság pedig meghaladta a 200 ezret.

Mit talál a látogató az oldalon?

Elsősorban rövid beszámolókat az egyetemen történt kiemelkedő eseményekről, aktuális témákat feldolgozó videókat, amelyeken a hallgatók oszthatják meg véleményüket és élményeiket, emellett PR- és dokumentumfilmeket, valamint képes-zenés beszámolókat az egyetemi programokról.

A Sajtóiroda stábja a Hallgatói Önkormányzat bevonásával készíti a kisfilmeket, legyen az gólyatábor, a Kutatók Éjszakája programjai, a virágkarneváli készülődés, látványos rendezvény, tudományos újdonság, vagy akár a népszerű szakokat, induló beruházásokat bemutató látványos videó.

A gyűjtemény legújabb filmjei a „Kincsek az egyetemen” sorozat darabjai, amelyekből a Debreceni Egyetem ritkán látható műalkotásainak titkait ismerhetik meg a youtube.com/debrecenuniversity oldal látogatói.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában