2014.06.16. 18:25
Kétszázezres látogatottság
Debrecen - Több mint 270 saját készítésű film, 200 ezret meghaladó megtekintés - ez a mérlege a Debreceni Egyetem harmadik éve működő önálló YouTube oldalának.
Debrecen - Több mint 270 saját készítésű film, 200 ezret meghaladó megtekintés - ez a mérlege a Debreceni Egyetem harmadik éve működő önálló YouTube oldalának.
A hazai felsőoktatási intézmények közül az élvonalban csatlakozott a YouTube-hoz és indított önálló oldalt a Debreceni Egyetem 2011. április 12-én. Az azóta eltelt időszakban több mint 270-re emelkedett a saját készítésű videók száma, a látogatottság pedig meghaladta a 200 ezret.
Mit talál a látogató az oldalon?
Elsősorban rövid beszámolókat az egyetemen történt kiemelkedő eseményekről, aktuális témákat feldolgozó videókat, amelyeken a hallgatók oszthatják meg véleményüket és élményeiket, emellett PR- és dokumentumfilmeket, valamint képes-zenés beszámolókat az egyetemi programokról.
A Sajtóiroda stábja a Hallgatói Önkormányzat bevonásával készíti a kisfilmeket, legyen az gólyatábor, a Kutatók Éjszakája programjai, a virágkarneváli készülődés, látványos rendezvény, tudományos újdonság, vagy akár a népszerű szakokat, induló beruházásokat bemutató látványos videó.
A gyűjtemény legújabb filmjei a „Kincsek az egyetemen” sorozat darabjai, amelyekből a Debreceni Egyetem ritkán látható műalkotásainak titkait ismerhetik meg a youtube.com/debrecenuniversity oldal látogatói.