Helyi közélet

2013.09.04. 17:49

Megalázás az áruházban?

Debrecen - Egy régen a táska aljában rejtőző laprágó miatt szólaltak meg a bevásárlóközpont szirénái.

Debrecen - Egy régen a táska aljában rejtőző laprágó miatt szólaltak meg a bevásárlóközpont szirénái.

Kovács Istvánné törzsvásárlója az egyik helyi áruháznak, nagyjából hetente visszajár, pontgyűjtő kártyáján jelenleg már 548 egység van. A közelmúltban azonban szerinte olyan megalázó eljárásnak vetették alá az üzlet biztonsági emberei, amely után többet nem akar oda visszamenni.

Vijjogott a riasztó

Amikor Kovácsné a családjával együtt odaért az üzletbe, a fő üzlettérbe beengedő elektronikus ellenőrző kapukhoz, nagyon megijedtek, ugyanis hangosan megszólaltak és villogni kezdtek a szirénák.

A biztonsági emberek ezután arra kérték a hölgyet, hogy az ott található nagy pultnál mindent pakoljon ki, ami nála van. A nagyjából negyedóráig tartó ellenőrzést minden arra járó előtt hajtották végre, így pedig szerinte meglehetősen megalázó volt az eljárás.

Nem kértek bocsánatot

A razzia végén kiderült, hogy a hölgy táskájának aljában egy nagyjából egy éve ott vásárolt felbontott laprágó "bújt el", amiből az unokának szokott időnként adni. Ezzel már sokszor bementek az áruházba, de még soha nem jelzett be a rendszer.

A procedúra végeztével a biztonsági emberek adtak egy az esetről szóló jegyzőkönyvet, de nem kértek bocsánatot. Azt mondták: ez a munkájuk és kész.

Megelőző, segítő akció

A történetre reagált az áruház kommunikációs menedzsere, aki válaszában egyebek mellett ezt írja: "Áruházunk biztonsági munkatársainak beszámolója szerint az esetet a meglévő szabályok szerint kezelték, melyről jegyzőkönyv is készült. A vásárló és a családja már a helyszínen sérelmezték az eljárást, mely megelőző, segítő szándékú volt, hiszen befelé menet jelzett a riasztó – ilyen esetben természetes, hogy ellenőrizni kell, mi miatt jelzett a rendszer."

Elnézést kérnek

Gál Judit arról is tájékoztatott, hogy kollégái a jegyzőkönyv szerint is elnézést is kértek a hölgytől a helyszínen, de természetesen ezt utólag nehéz lenne bármilyen módon bizonyítani. Mint a kommunikációs menedzser fogalmaz: "Áruházláncunknál jellemzően nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy vásárlóinkkal megfelelő módon kommunikáljunk, ezért még egyszer elnézést kérek – kollégáim nevében is – a vásárlótól."

HBN-OCs

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában