2007.12.10. 10:33
„Többé nem megyek oda vásárolni!”
<p>Egyik nagymacsi olvasónktól érkezett e levél. Mint írja, a november 15-én történt egy nagy bevásárlóközpontban az eset, mely felháborította. <A href="http://felhaborito.blogging.hu/2007/11/21/az-eset-utan-azon-gondolkodom-lehet-hogy-tobbe-nem-megyek-a-tescoba-vasarolni/">Levelét Cívis Felháborító blogunkon tettük közzé.</A></p>
„Történt ugyanis, hogy november 9. és 15. között tartó, az áruház akciós újságjában szereplő antibakteriális gyapjú kispárnát szerettem volna megvásárolni, amiből már csak két darab volt a polcon.
Az eset november 15-én 16.35 órakor történt a pénztárnál, ahol ugyanis a pénztáros közölte velem, hogy a kispárna 3999 forint.
Lényeg, hogy a kispárna eredeti ára 2499 forint, mely akciós áron 1499 forint. Mondom neki, hogy ennyiért nem kell, mert nem ez az ára.
Mire közölte velem, hogy rossz kód van a terméken, majd az információs pultnál visszakapom a pénzemet.
Nagyon felháborodtam, hogy nekem szükségem lenne erre a termékre, de én szaladgáljak utána, nem is beszélve arról, hogy a buszom indulásáig tíz percem volt, mert Nagymacson lakom, és csak óránként jár a busz délután. Amit azt jelenti, hogy lekéstem volna a járatot.
A pénztáros igazat adott, kedves volt, de ő sajnos nem tudott többet tenni, minthogy félretette a kispárnát. Ezt csak azért írtam le, mert az áruház hibájából a vevőt éri kellemetlen meglepetés..." olvassa tovább olvasónk levelét.