Gazdaság

2018.06.06. 13:01

Önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét a Nemzeti Közművek

Budapest - A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. a tervek szerint nyár végén kezdi működését.

Budapest - A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. a tervek szerint nyár végén kezdi működését.

A NKM Nemzeti Közművek Zrt. szerdai tájékoztatása szerint a cégcsoport öt cégének eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogják egységesíteni 4,2 millió ügyfelük számára. Az új társaságba szervezik az ügyfélkapcsolati feladatokat, például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést vagy a panaszkezelést.

Ezzel megteremtik az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen, a közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Így az ügyfelek számára gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtanak, miközben a cégcsoport belső folyamatai az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak lesznek - emelték ki.

A közleményben az NKM felidézte azt is: ügyfelei tavaly június óta egy helyen intézhetik áram- és gázszolgáltatási ügyeiket országszerte.

- MTI -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!