Fókuszban az új verdák, melyeket Önök szavaztak meg

Fókuszban az új verdák, melyeket Önök szavaztak meg
© Fotó: Derencsényi István
Debrecen – Az Év Autója 2016. játékunk kedvező fogadtatásra talált a márkakereskedők körében.

Kisautó, kompakt, középkategória, felső-közép és luxuskategória, sportkocsi, kishaszonjármű, hobbiautó és szabadidőautó – ebben a nyolc kategóriában vártuk az újságolvasók és a portállátogatók szavazatait öt héten keresztül, Az Év Autója 2016. játékunk keretében. A kategória-győztesek már átvették az elismeréseket, és a szavazók között is kisorsoltuk az értékes felajánlásokat. De milyen volt a szakmai visszhangja a kezdeményezésnek?

Tavasszal jobb lenne

Király Zoltán (VAGÉP Debrecen): Az ötlet nekünk bejött, ha javasolhatunk valamit, az inkább egy tavaszi időpont lenne. Nem kizárt, hogy előbb-utóbb eladást is eredményezhet a játékban történt részvételünk, de ha nem, akkor is néhány hétig legalább fókuszba került az újautó-kereskedelem.

Katona László (Full Autó Kft.): Én az első pillanattól örültem ennek az ötletnek, hiszen nem úgy van ma már, mint régen, amikor tavasszal és ősszel is autókiállításon mutatta meg magát a szakma. Arról nem is szólva, hogy míg a klasszikus Év autója választáson szakújságírók szoktak voksolni a jelöltekre, itt az utca embere szavazott, akiből végső soron élünk. Bekerült a köztudatba az új autó, mint lehetőség, és legalább nem a használtautó-import folyt a csapból is.

Fiatalok és idősek

Czoller Tamás (Pappas Autó): Első próbálkozásnak nem volt rossz. Közvetlen előnyét még nem érezzük, de talán nem is feltétlenül ezt kell egy ilyen kezdeményezéstől várni. A beszámolókat felrakjuk az internetre, és örülünk, ha minél többen besszélnek róla. Online inkább a fiatalok voksolhattak, míg a Naplóból kivágott kupon visszaküldésével az idősebb korosztály mondhatott véleményt. Jó, hogy párhuzamosan több platformon zajlott a verseny. Mindent összevetve azt gondolom, hogy mi a jövőben is örömmel vennénk részt hasonló autós játékban.

Komlósi Róbert (Debrecen Autó): Megvallom őszintén, nem is annyira a nagy üzlet reményében szálltunk be Az Év Autója játékba, hanem az motivált minket, hogy több márka forgalmazójaként ne maradjunk ki belőle. Miután tudtuk, hogy a márkakereskedések többsége beszállt a kezdeményezésbe, mi is a részvétel mellett döntöttünk. Ha a jövőben indul ilyen játék, és a többiek benne lesznek, akkor bizonyára mi sem fogunk kimaradni belőle.

Nőtt az érdeklődés

Palotai Zoltán (Limuzin Autóház): Támogatandó a kezdeményezés, hiszen a legtöbb embert érdekli az autók világa, és a szakmának is megtisztelő, hogy a Napló és a HAON révén reflektorfénybe került. A márkakereskedők számára fontos a fogyasztó visszajelzése, márpedig az Év autója játékban a potenciális vásárlók nyilvánítottak véleményt az egyes márkákról és modellekről.

Horváth Sándor (STOP Autóház): Az elmúlt hetekben (nyilván az Év autója nevű játék hatására is) érezhetően tovább élénkült az érdeklődés a Suzuki kategóriagyőztes modellje iránt, ezért úgy gondolom, hogy a kezdeményezés akár hagyományteremtő is lehetne.

HBN-PA



Önök választották meg az év autóit!

Debrecen – Az olvasók szavazhattak, a kereskedők örülhetnek, a vásárlók pedig talán könnyebben dönthetnek.








hirdetés