Multimédia

2013.05.02. 11:28

UNICEF: a lájkok nem mentenek életet

A legutóbbi svéd UNICEF kampányban egy ilyen kijelentést tettek, ami a hardcore közösségi média rajongók körében (talán) meglepő volt.

A legutóbbi svéd UNICEF kampányban egy ilyen kijelentést tettek, ami a hardcore közösségi média rajongók körében (talán) meglepő volt.A Facebook lájkok NEM mentenek meg egy életet sem! - hangzik el a promócióban. A svéd UNICEF Facebook oldalnak 177,000 rajongója van, nyárra talán a 200,000-et is elérhetik. Nem győzik kiemelni azonban, hogy akár 1 millió lájkoló is lehet, abból még egy oltóanyagot sem tudnak megvenni. Készült már több ilyen parodisztikus videó is, például amikor egy férfi lájkokkal próbál az étteremben fizetni. Hozzá kell szoknunk, hogy ez egy szép gesztus, de ettől nem lesz a szervezetnek se jobb, se rosszabb. Nekik nem vírusmarketingre van szükségük, hiszen ki ne hallott volna az UNICEF-ről és a tevékenységéről. Pénzre, támogatásra van szükségük, hogy segíthessenek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!