Közlekedés

2025.05.10. 09:15

Kiderült, hogyan vizsgázott a hajdú-bihari vonatokon is bevezetett újítás – videóval

Az első hónap tapasztalatairól számoltak be. Az InterCity utasai így reagáltak a bevezetett újításra.

Mint arról korábban beszámoltunk, április 1-től utazó takarítókat alkalmaz a MÁV az InterCity vonatokon. Feladatuk, hogy az utazás egész ideje alatt tisztán tartsák a kocsikat. Az első hónap tapasztalatairól Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója a közösségi oldalán számolt be.

Az InterCity vonatokon már több mint egy hónapja dolgoznak az utazó takarítók
Az InterCity vonatokon már több mint egy hónapja dolgoznak az utazó takarítók
Forrás: Napló-archív

Mint arról a vezérigazgató beszámolt, az utazó takarítók munkája igazolta a várakozásokat, ugyanis az utasok érzékelik és értékelik a változást a fedélzetek tisztaságát illetően. 

Nemrég lezárult az első teljes, „éles” hónap, mi pedig feldolgoztuk a saját adatainkat és az utasok visszajelzéseit is. A fogadtatás egyértelműen pozitív: a visszajelzést adó utasok megerősítették, hogy érzékelhetően tisztábbak lettek az utasterek és a mosdók, sokkal ritkábban találkoznak szappan- vagy WC-papírhiánnyal, és különösen sokan jegyezték meg, mennyire hasznosnak találják, hogy az utazó takarítók – kérésre – elszállítják az utazás során keletkezett szemetet is

– részletezte a tapasztalatokat.

Hozzátette, az első havi tanulságokat beépítik a folytatásba is, a tervek szerint finomítanak a takarítási technológián és folyamatosan dolgoznak utazó takarító kollégákat biztosító vállalkozóval azon, hogy az indulástól érkezésig tisztán tartott IC-k révén is jobbá tehessék mindenki utazását.

Ajánljuk még:

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában