2025.05.10. 09:15
Kiderült, hogyan vizsgázott a hajdú-bihari vonatokon is bevezetett újítás – videóval
Az első hónap tapasztalatairól számoltak be. Az InterCity utasai így reagáltak a bevezetett újításra.
Mint arról korábban beszámoltunk, április 1-től utazó takarítókat alkalmaz a MÁV az InterCity vonatokon. Feladatuk, hogy az utazás egész ideje alatt tisztán tartsák a kocsikat. Az első hónap tapasztalatairól Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója a közösségi oldalán számolt be.

Forrás: Napló-archív
Mint arról a vezérigazgató beszámolt, az utazó takarítók munkája igazolta a várakozásokat, ugyanis az utasok érzékelik és értékelik a változást a fedélzetek tisztaságát illetően.
Nemrég lezárult az első teljes, „éles” hónap, mi pedig feldolgoztuk a saját adatainkat és az utasok visszajelzéseit is. A fogadtatás egyértelműen pozitív: a visszajelzést adó utasok megerősítették, hogy érzékelhetően tisztábbak lettek az utasterek és a mosdók, sokkal ritkábban találkoznak szappan- vagy WC-papírhiánnyal, és különösen sokan jegyezték meg, mennyire hasznosnak találják, hogy az utazó takarítók – kérésre – elszállítják az utazás során keletkezett szemetet is
– részletezte a tapasztalatokat.
Hozzátette, az első havi tanulságokat beépítik a folytatásba is, a tervek szerint finomítanak a takarítási technológián és folyamatosan dolgoznak utazó takarító kollégákat biztosító vállalkozóval azon, hogy az indulástól érkezésig tisztán tartott IC-k révén is jobbá tehessék mindenki utazását.
Ajánljuk még: