Több pénzt költöttünk a testünk ápolására

Több pénzt költöttünk a testünk ápolására
© Fotó: Getty images
Debrecen – Tovább erősödött az eladások koncentráltsága – változnak a vásárlási szokások.

Háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem mintegy 356 milliárd forint forgalmat bonyolított le tavaly; 6 százalékkal nagyobbat, mint egy évvel korábban. Mennyiséget tekintve változatlan maradt az eladás. Többek között ezt állapítja meg a hetven háztartási vegyi és kozmetikum kategóriát mérő Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat felmérése. Ha a legnagyobb forgalmú húsz terméket nézzük, akkor két számjegyű növekedést regisztráltak a következők bolti eladásában: tusfürdő, papírzsebkendő, dekor kozmetikum, konyhai törlőkendő, toalett-tisztító és testápolószer.

HBN








hirdetés