Több mint 400 üzlet polcain az okoscipók

Akt.:
Minden kenyérből készült
Minden kenyérből készült - © Fotó: Derencsényi István
Debrecen – Három héttel a kutatási eredmények bejelentése után már a megyehatáron túl is kaphatóak a Hajdúsági Sütödék-csoport által kifejlesztett Vitajó cipók – tájékoztatta a Naplót Szakács Tamás vezérigazgató. Ezek az első piacra vezetett okos élelmiszerek a cég kutatási programjában született termékek közül. A különleges cipók Gubicza Csabát, a Hotel Divinus séfjét is megihlették, aki egy olyan menüsort állított össze, melynek valamennyi fogása kenyérből készült.

Hamarosan nemcsak kisboltokban és hazai tulajdonú élelmiszerláncok üzleteiben, hanem az egyik meghatározó multinacionális cég áruházaiban is „ott figyelnek” majd a polcokon a Vitajó cipók. A lendületes kezdést szisztematikus piacépítés követi.

„Három héttel a kutatás eredményeit bemutató sajtóeseményt követően már a régió több mint négyszáz üzletében kaphatók azok az általunk kifejlesztett cipók, amelyek a szervezet számára létfontosságú ásványi anyagokat és vitaminokat pótolnak, támogatva ezzel az immunrendszer normál működését, hozzájárulva a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez. De nemcsak az értékesítési pontok száma nő, hanem a földrajzi távolságok is; mostanra átléptük a megyehatárt és egyre több helyen ott vagyunk a régióban” – mondta el a Naplónak Szakács Tamás, a Hajdúsági Sütödék-csoport vezérigazgatója. A Vitajó névre keresztelt cipók az első piacra vezetett okos élelmiszerek a cég kutatási programjában született termékek közül. Ezek jellemzője, hogy nemcsak finomak és teljes gasztronómiai értékűek, hanem fontos élettani szolgáltatásokat is nyújtanak fogyasztóinak.

Egy háziasszony arról számolt be, hogy a húsvétot megelőző csütörtökön vásárolt Vitajó cipóból készített szendvicsekkel várta hétfőn a locsolókat, akik mind egy szálig „elpusztították” az ünnepi asztalról a sonkás, vajas, salátás finomságokat. A Vitajó cipókat hétnapos szavatosságúra tervezték, a világos, barna és magvas termékek ízvilágával pedig próbáltak megfelelni a legszélesebb vásárlói igényeknek.

A többi „családtag”

A forgalmazás megkezdésével egyidejűleg a Napló és a gyártó közös akciót indított a megyében, melynek keretében a kisorsolt debreceni és vidéki olvasóink egy héten keresztül ingyen jutnak hozzá – házhoz szállítással – a kedvező élettani hatású cipókhoz. A 17 évig tartó kutatómunka egyébként eddig négy brandcsaládot eredményezett. Kifejlesztettek egy speciális összetételű kenyeret is, ami a koleszterinszintet tartja kordában, egy kenyércsaládot, ami a köldök alatti hasrészen mutatkozó diszkomfortokon segít, és egy kekszet, ami a köldök feletti hasrész rossz közérzetétől szenvedők terméke lesz. „Meggyőződésem, hogy az okos élelmiszerek lényegének és szerepének megismertetése és e termékek széles körű elterjesztése az egyik legfontosabb táplálkozási kérdés ebben a században” – mondta Szakács Tamás vezérigazgató első okosélelmiszerük, a Vitajó termékek bevezetése kapcsán.

HBN


Látvány és ízvilág

A Vitajó cipók Gubicza Csabát, a Hotel Divinus séfjét is megihlették. Olyan menüsort állított össze, aminek minden elemében szerepelnek a cipók, melyek kellemesen ízletesek és puhák. Az elkészült ételkülönlegességek ízvilága és látványa elnyerte mindenki tetszését.

re-1

Heringsalátás miniszendvics

re-6

Gyümölcsös cipókuglóf

re-7

Hívogató svédasztalon az okosélelmiszerekre-5

„Szalvétagombóc”re-2

Toszkán paradicsomos kenyérlevesre-3

Baconnal, mozarellával és gombával töltött cipóre-4

Franciatoast

Fotók: Magánarchívum


Gondoskodó falatok az asztalon

Másfél évtizedes kutatási program eredményei értek be mostanra a Hajdúsági Sütödék-csoportnál.

Címkék: , ,