Talma idén a negyedliteres kategóriában indul…

Reméljük az új
kategóriában a várakozások
beváltják a hozzájuk fűzött
reményeket és ismét
világbajnokot ünnepelhetünk.


Az idei tesztek elkezdése után
máris nagyszerű eredmények
születtek Jerezben és Valenciában
is, olyannyira, hogy Valenciában
Talma 1:38:089 körideje bizonyult
a leggyorsabbnak.


Ha Gábor
teljesítménye így marad és
technika ördöge sem szól közbe
akkor könnyen lehet, hogy a valenciai futam
után ismét világbajnokunk lesz.


Eddig az új RSA 250-es gép is a
vártnak megfelelően teljesített
amiért kiérdemelhette a
Viktória
nevet.Gábor az idei szezonra a
28-as rajtszámot választotta
magának,mivel idén 28 éves.


 

A Kawasaki idén nem
indul…


A Kawasaki Heavy Industries, Ltd.
bejelentette, hogy felfüggeszti a gyári
MotoGP verseny szereplését a 2009-es
szezontól.


A gyorsan változó üzleti
környezet miatt a Kawasaki azonnali
lépésekre szánta el magát,
hogy szembenézzen a helyzettel. Mivel a
világgazdaság a pénzügyi
válság hatásai miatt nem tud
rövid idő alatt helyreállni, a
Kawasaki úgy döntött,
felfüggeszti a MotoGP verseny
szereplését a 2009-es szezontól,
hogy az erőforrás
gazdálkodását még
hatékonyabban tudja végezni.

A Kawasaki folytatja a verseny
aktivitását szériamotorokkal
és versenyzők
támogatásával.

A Kawasaki szeretné
megköszönni az összes rajongónak
és mindenkinek a segítséget, amit
kapott.
Idén száz éves a
Suzuki


Ennek örömére ismét
előrukkoltak egy ütős kis géppel
ami eddig még nem volt
megtalálható a palettán. Az SFV
650, Gladius névre hallgató V2-es 650-es
blokkal szerelt naked bike kicsit SV, kicsit GSR de
mégis egy teljesen új koncepció
és ezért mesterműnek is nevezik a
gyárban.


Elvileg kezdô motorosoknak készült,
ami valójában úgy
értendô, hogy a kezelhetôsége
azoknak sem okoz gondot, akik korábban
még nem túl sokat motoroztak.


Ezt a koncepciót sugallja a
mûszeregység is: középre
tették a fordulatszámmérôt,
amelyet balról kontrollámpák,
jobbról a digitális
sebességmérô egészít
ki. Külön kijelzôn
látható, hogy a hat
sebességfokozatból melyik az
aktuális.

Ezredes ami a gyár állítása
szerint teljesen új modell:
erôsebb, ugyanakkor könnyebb és
tisztább a négyütemû,
négyhengeres,
folyadékhûtéses DOHC blokk,
új a váz, a futómû és
a fékrendszer is.


Teli tankkal 200 kiló az össztömeg,
amihez közel 200 lóerő társul a
papírforma szerint. Reméljük ezt
hamarosan megerősíthetjük a
tesztelése után…