(Szolg)áltatások

Az alábbiakban néhány közeli ismerősömet, barátomat ért „bosszúságvirágok”-at szedtem egy csokorba – ám bizonyára folyamatosan újabb virágszálak is teremnek a szolgáltatások nagy kertjében. Nádudvarról Hajdúszoboszlóra utazott a szolgáltató irodájába az ügyfél egy keddi napon. Kenyeres Ilona írása.

Mivel a tájékoztató tábla felirata szerint ügyfélfogadás szerdán van, másnap ismét elment, s ugyancsak zárt ablakot talált, ám a szomszédos helyiség portása felvilágosította, hogy az ügyfélfogadás fél éve megszűnt, így a cég debreceni irodáját kell felkeresni. Erről azonban felirat nem tájékoztatott. Egy másik illető leadta régi mobiltelefonját a szolgáltatónál, ahol biztosították, hogy az újért nem kell fizetni, ehhez képest havonta vonják a készülék árát. Nem kért rá biztosítást, sem internetet, ám „természetesen” mindkettőt megkapta, és fizetheti. Régebben esett meg a következő egy ismerőssel, aki vidékről hazaköltözve Debrecenbe az ottani internetét „átruházta” egy net nélküli debreceni barátjának. Annak rendje és módja szerint át is írták azt az ismerős nevére, ám pár nap elteltével nem a megszűnt vidéki vonalat iktatták ki, hanem a Debrecenben régóta internetkapcsolattal rendelkező ügyfélét. Egy közeli jó barát lakásában egyik szombaton elment az áram, be is jelentette, megígérték, hogy három órán belül kimennek a szerelők, ám ha az ügyfél hibájából következett be a hiba, akkor közel 5 ezer forint csak a kiszállási költség, a javításról pedig az ügyfélnek kell gondoskodnia, azaz villanyszerelőt kerítenie. Más: légkondicionálót szereltek egy lakásba, ahol a legnagyobb kánikulában váratlanul a víz a falon lévő festményekre kezdett folyni. A mester megállapította, hogy véletlenül kilyukasztották szerelés közben a kivezető csövet, amit meg is bütykölt, közben az ügyfél felvetette, hogy kissé lejt is a készülék, ám ő tökéletesnek találta. Egy hét múlva, ismét a legnagyobb kánikulában újfent folyt a víz a falon a képekre, ugyancsak kimentek, ekkor már kicserélték a rossz csövet, és vízszintbe állították a készüléket, ugyanis az valóban lejtett. A felsoroltak mind egyéni problémák, no de mi mindannyian egyének vagyunk, akik nem értjük, hogy a pénzünkért miért kapunk sokszor bosszúságot a megfelelő szolgáltatás helyett…

– Kenyeres Ilona –








hirdetés