Számít, hogy hol áll meg! Napi bevásárlás a Mol kutaknál.

Akt.:
Számít, hogy hol áll meg! Napi bevásárlás a Mol kutaknál.
Vásárlási szokásaink megváltoztak, a benzinkúton ma már nemcsak tankolni akarunk. A Mol kutak már eddig is eltértek az átlagtól, hiszen a Tankcsapda CD-it kizárólag a Mol töltőállomásaikon lehetett megvásárolni, sőt a MAHASZ listáit is évek óta a Mol kutakon árult lemezek vezetik. A Mol újra hétmérföldes lépést tett előre, elébe ment a vásárlói igényeinek.

A Mol új kiskereskedelmi stratégiájának keretében tíz töltőállomását és annak üzleteit újítja meg. A kedden átadott, Görbeháza pihenőhely töltőállomásokon a vásárlók mindennapi fogyasztási igényeit kielégítő termékválaszték várja a fogyasztókat. A Fresh Corner üzletek kínálatán kiváló minőségű kávé, friss szendvicsek, helyben sütött pékáru és versenyképes árú napi fogyasztási cikkek szerepelnek.

Kisbolti árakon

A Mol csoportszintű kiskereskedelmi igazgatója, Lars Höglund szerint új vásárlói réteg jelent meg. Az elmúlt időszakban 170 benzinkúton mintegy 100 termékkel bővült a kínálat, megjelentek az alapélelmiszerek és a hálózat harmadában pékárut is lehet kapni. A Fresh Corner új márka bevezetésének célja, hogy a vásárlók a mindennapi bevásárlást is el tudják intézni a töltőállomáson, közel kisbolti árakon. Először tíz kúton tesztelik a Fresh Corner-üzleteket és ha az eredmények igazolják a célt, akkor átalakítják a benzinkutak egy jelentősebb részét. Az M3-as autópálya görbeházai pihenőhelyénél lévő MOL töltőállomás Fresh Corner üzletének megnyitóján jártunk.

Vasárnap is nyitva

„A Mol a változó piaci kihívásoknak megfelelve új kiskereskedelmi stratégiát dolgozott ki. Arra törekszünk, hogy a vásárlók számára a kibővült termék- és szolgáltatáskínálattal olyan kiszolgálást nyújtsuk, amelynek köszönhetően mi leszünk a fogyasztók első számú választása” – nyilatkozta Lars Höglund. A Mol töltőállomás-hálózata az üzemanyag-kereskedelem mellett kiskereskedelmi téren is vezető szerepet tölthet be. Célunk, hogy az országos lefedettségű hálózatot jobban kihasználjuk, és a fogyasztói igényekkel összhangban lévő kínálatot biztosítsunk a vásárlók számára. A Fresh Corner márka az új shop-koncepció alapja, kitüntetett figyelemmel a kávéra, friss szendvicsekre, helyben sütött pékárura és a mindennapi bevásárlási cikkekre. A Mol-töltőállomások és shopok továbbra is nyitva tartanak vasárnap.

Jó, hogy itt álltam meg!

Az új Fresh Corner shop megnyitása mérföldkő számunkra – jelentette ki Tőtös Zsolt, a Mol Magyarország kiskereskedelmi igazgatója. Ezzel az a célunk, hogy megváltoztassuk a töltőállomásokról jelenleg kialakult képet, miszerint ezekre a helyekre csak üzemanyagért érdemes beugrani. Felejtsük el azt a képet, hogy a benzinkúton vásárolt termékek drágák, versenyképes kiskereskedelmi árak várják a vásárlókat a Fresh Cornerekben. Szeretnénk elérni, hogy amikor kigurul egy autó a Mol töltőállomásról, akkor azt mondják: Jó, hogy itt álltam meg!

Magyarországon több tízezer vásárló tér be a kútjainkra nap mint nap. A célunk, hogy növeljük az eredményeinket a shop-termékek és szolgáltatások értékesítésében. Tapasztalatok szerint ez oda-vissza alapon működik. Ha ügyfeleink szokásává válik, hogy bevásárlásaikat a Fresh Cornerben intézik, akkor az üzemanyagok értékesítésének növekedésére is számítunk, ami automatikusan generálja a vásárlások számának növekedését is. Piacvezetők vagyunk Magyarországon, de a legjobbak is szeretnénk lenni. Ennek érdekében elébe megyünk a vásárlói szokásoknak, mindennapi fogyasztási igényekhez igazodó termékválasztékkal és kibővült szolgáltatásokkal várjuk az úton lévőket, valamint a helyi közönséget is.

A Mol-csoport közel 2000 töltőállomással rendelkezik Közép-és Délkelet-Európában, 11 országban, 8 márkanév alatt. Magyarországon 363 MOL töltőállomás üzemel.

Címkék:






hirdetés