Sorozatban másodszor lett Debrecen a netkultúra fővárosa

Akt.:
Sorozatban másodszor lett Debrecen a netkultúra fővárosa
© Illusztráció: Magánarchívum
Debrecen – Összesen tíz debreceni honlaptervezőt díjaztak az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményén, amelynek szerdán volt a díjátadója.

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett 14. Az Év Honlapja pályázatra 280 nevezés érkezett. A cívisváros 2012 után már másodjára szerezte meg a vándordíjat, amellyel egy évig büszkélkedhet a legtöbb Év Honlapja címmel kitüntetett település.

„Évről évre egyre komolyabb pályázatokat kell értékelnünk a zsűrizés során, ami tényleg nem könnyű munka. Számunkra nagy öröm látni, hogy profi honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Külön hangsúlyoznám, hogy idén nagy meglepetést okozott a Vendéglátás és a Portfólió oldalak kategória, ugyanis ebből látszik, hogy már nemcsak a nagy vállalatok, hanem a kisebb cégek, magánszemélyek is egyre komolyabban veszik az online jelenlétet.” – mondta Varga István, a pályázat alapítója.

A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (32), az E-kereskedelem (24), illetve a Márkasite (21) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született az applikációk területén is.

Díjat kapott többek között a Telenor.hu, a Globalplaza.hu, az International Business School, az mno.hu, a mindmegette.hu, a Herendi Porcelán és a tények.hu weboldalak képviselői is. A közönségdíjat közel 3000 szavazattal a Go! Angol weboldal nyerte.

HBN


A díjazottak teljes listája elérhető itt.


Címkék: ,







hirdetés