Rendhagyó közösségi kampány a Magyar Vöröskereszttől: #veradovagyok

Rendhagyó közösségi kampány a Magyar Vöröskereszttől: #veradovagyok
© Illusztráció: HBN-archív
Budapest – Adj vért és add tovább! – ezzel a szlogennel indított rendhagyó közösségi véradókampányt a Magyar Vöröskereszt pénteken.

A nyári hónapokban a kánikula és a szabadságolások miatt csökken a véradói aktivitás, így ebben az időszakban nagyobb kihívást jelent a Magyar Vöröskereszt számára a véradók megszólítása.

A Magyar Vöröskereszt július 17-én egy különleges közösségi kampányt indított, hogy új véradókat toborozzon, valamint a meglévőket aktivizálja. A szervezet 150 médiamunkásnak, közszereplőnek és vállalatvezetőnek ajándékot küldött. A nők egy üveg szekszárdi vörösbort, a férfiak egy szál vörös rózsát kaptak, rajta egy üzenettel: Adj vért, és add tovább!

A szervezet arra buzdít az újságírók és közszereplők mellett mindenkit, hogy adjanak vért és indítsák el saját véradóláncolatukat ezen az oldalon.

A kampány keretében bárki meghívhatja három ismerősét, hogy ők is adjanak vért. Akik elfogadják a kihívást, meghívókhoz jutnak, hogy tovább vihessék a véradás hírét. Így párhuzamosan több láncolat is elindul, amelyek segítségével több ezer ember ismerkedhet meg a véradás fontosságával, és juthat hozzá a másokon való önzetlen segítségnyújtás élményéhez. A szervezet arra kéri a véradókat, írják meg tapasztalataikat és a posztoljanak egy képet véradásukról saját Instagram és/vagy Facebook oldalukon a #veradovagyok hastaget használva ezzel is bátorítva ismerőseiket, és népszerűsítve a nemes ügyet.

A Vöröskeresztnek országosan 1800 véradót kell toboroznia naponta ahhoz, hogy a szükséges vérmennyiség rendelkezésre álljon.

A véradásokat szervező humanitárius szervezet ezért, a nyári időszakban szinte minden nagyobb fesztiválra, városi, falusi rendezvényre kilátogat, sőt a vízpartok közelében is szervez véradást azoknak, akik a pihenés és szórakozás mellett szakítanak időt a segítségnyújtásra is.

– Magyar Vöröskereszt –








hirdetés