Rendelő internet nélkül

Csak bekötötték a telefont és az internetet dr. Berettyán Barbara rendelőjébe
Csak bekötötték a telefont és az internetet dr. Berettyán Barbara rendelőjébe - © Fotó: Matey István
Hajdúsámson – A telefonszolgáltatónak három hét is kevés volt ahhoz, hogy bekösse végre a vonalakat.

Dr. Berettyán Barbara hajdúsámsoni háziorvos szerkesztőségünkhöz fordult egy telefon- és internetbekötés hányattatása ügyében, amelynek kis híján a betegellátás látta kárát.

Telt-múlt az idő

– A három héten át tartó huzavona október 28-án kezdődött, amikor egy belvárosi Telekom üzletében lévő ügyfélszolgálathoz fordultam segítségért – kezdte kálváriáját a doktornő.

– Elmagyaráztam, hogy orvosi rendelőnk november 11-én új helyre költözik, és bár az épület vezetékelve van, a telefon és az internet még nincsen bekötve. Az ügyintéző hölgy rövid ideig matatott a számítógépén, majd megnyugtatott afelől, hogy hamarosan intézik a munkálatokat. A költözésig két hét telt el, ám ez idő alatt a vállalat szakemberei nem érkeztek meg, de még csak nem is vették fel velem a kapcsolatot. A költözés napján, november 11-én háromszor kerestem meg a szolgáltató céget. Délelőtt a személyes megkeresésemre sem nyújtott érdemi segítséget az ügyfélszolgálat, délután telefonon kerestem őket, hozzá kell tennem, ez érte el a legnagyobb hatást.

„Ezt jól elszúrták magának” – mondta az illető a telefonba, majd a munkálatok elvégzésére egy hétfői, 14-ei időpontot mondott. Volt pánik a nyitás napján, hiszen hiányoztak bizonyos feltételek ahhoz, hogy az intézmény rendeltetésszerűen működjön.

Ezért, mivel az orvosi ellátás az új helyszínen nem kezdődhetett meg, egy kolléganőm rendelőjében oldottuk meg az orvosi ellátást. Igyekeztünk mindenkihez eljuttatni az információt, papírt helyeztünk ki az üzemképtelen rendelő ajtajára. Macerás helyzetek persze akadtak: a kolléga gépei eltértek attól, amilyeneket mi használtunk korábban, így azok működését ki kellett tapasztalnom, és persze egy-két háborgó beteg is megjelent. Nekik nem győztük elmagyarázni, hogy ez nem a mi hibánk – utalt a helyzetből fakadó további kellemetlenségekre a doktornő.

Csak nem érkeztek

– Meglepetésünkre hétfőn (14-én) nem jelentek meg a telefontársaság szakemberei a rendelőben. Egy nappal később, 15-én hívtak telefonon azzal, hogy a szerelésre a szerda délután nekem megfelelne-e. Rábólintottam. De miért mi igazodjunk egy céghez, amikor már három héttel ezelőtt kérelmeztük a bekötést? Miért nem lehet ezt idejében megtenni, tekintve, hogy pontosan tudták, egy orvosi rendelő munkáját hátráltatják? 2016-ban nem ezt várná az ember – jegyezte meg.

HBN–FL


Nem jött érdemi válasz

A Magyar Telekom sajtóosztályát levélben kereste meg a Napló, mert kíváncsiak voltunk, mi okozhatta a többhetes fennakadást. Válaszukban, annak ellenére hogy részletesen beszámoltunk az esetről, azt írták, az ügyet érdemben kivizsgálni csak az ügyfél beazonosítását követően tudják. (A cikk elkészültekor kaptuk a hírt, hogy a telefont és az internetet végre bekötötték, így november 14-e helyett 17-én végre kinyithatott a rendelő.)









hirdetés