Reklámokkal támadhat a Facebook Messenger

Illusztráció
Illusztráció - © Fotó: Getty Images
Arról egyelőre nincs információ, hogy a hirdetések pontosan milyenek is lesznek.

Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat – tudatta a hvg.hu.

Már tavaszra elkészül az a technikai fejlesztés a Facebooknál, melynek segítségével a vállalatok marketing célú üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak a Messengerben – derül ki egy, a TechCrunch által megszerzett kiszivárgott dokumentumból.

A Facebook által nem kommentált leírás szerint a cégek csak azoknak küldhetnek majd a Messengerben marketingüzeneteket, akikkel már kapcsolatba kerültek korábban a közösségi oldalon. A kiszivárgott dokumentum ezért azt javasolja a vállalatoknak, hogy már most próbáljanak előidézni üzenetváltásokat a rajongókkal, felhasználókkal, így amikor bekapcsolják a hirdetős funkciót, akkor ezeket az embereket máris elérhetik a reklámjaikkal. Arról egyelőre nincs információ, hogy a messengeres hirdetések pontosan milyenek is lesznek, de jó esély van rá, hogy legkésőbb a Facebook áprilisban esedékes F8 fejlesztői konferenciáján már szó lesz róla.

Egy tavalyi felmérés szerint durván a világ lakosságának hét százaléka használja az üzenetküldő applikációt havonta legalább egyszer. Ez a szám azóta valószínűleg nőtt, így nem csoda, hogy a Facebook ezt a platformot is felhasználja a bevételszerzésre.

ÉKN








hirdetés