Öt egészséges uzsonnaötlet

Fontos étkezés az uzsonna.
Fontos étkezés az uzsonna. - © Fotó: Magányarchívum
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Csak úgy bekapnál valamit, de nem szeretnél bűnözni? Ezt az öt fogást neked találták ki!

Puffasztott rizs + hummusz + hasábokra vágott zöldségek – ezúttal sárgarépa és zellerszár, de lehet még uborka, paprika, retek is. A hummuszt egy kisebb, zárható tárolóedénybe érdemes tenni, fogyasztáskor a zöldségeket vagy akár a puffasztott rizs szeleteket is mártogassuk bele.

Sonkás-sajtos tekercsek olívabogyóval, sajtkrémes laposkenyérrel, szőlővel – kicsit izgalmasabb, mint a sima szendvics, és nem igényel sok extra idő- vagy energiabefektetést. Tisztán és gyorsan fogyasztható.

Tortilla+avokádókrém+cheddar sajt + kápiapaprika + kukorica + paradicsom + mandula – gyerekeknek érdemes a kicsi, úgynevezett „gordita” tortillalapokat vásárolni. Az avokádókrém villámgyorsan elkészülhet házilag, egy kisebb avokádót villával vagy botmixerrel összetörünk, görög joghurttal krémesítünk, sózzuk, borsozzuk. Ez egy szupergyors változat volt, de lehet még tetszés és fantázia szerint ízesíteni. Ehhez a változathoz a kukorica miatt már kiskanalat is kell csomagolni.

Mozzarella + paradicsom nyársak + kornspitz + aszalt alma – Maszatolásmentesen pikkpakk elfogyasztható uzsi.

Túrókrémes teljes kiőrlésű toastkenyér + uborkakarikák + mazsola – A túrókrém lehet bármilyen – joghurtos, petrezselymes, de lehet körözött is – bátran variálhatjuk a változatosság érdekében.








hirdetés