Olvasói levél: Segítettek a fogyasztóvédők, hibátlanul üzemel a rönkhasító

Olvasói levél: Segítettek a fogyasztóvédők, hibátlanul üzemel a rönkhasító
© Illusztráció: HBN-archív
Debrecen – Tavaly ősszel egy idős ember a téli tüzelő feldarabolására – családi segítséggel – egy rönkhasító gépet vásárolt a most épp kivonulóban lévő barkácsáruházban. A gép elromlott, így visszakerült az áruházba, majd onnan a szervizbe.

Jöttek a várakozás először türelmes, majd egyre türelmetlenebb napjai, és egy hónap után a telefon nálunk, a fogyasztóvédő civileknél csörgött, tudnánk-e segíteni. Megpróbáltuk, sikerrel.

Az áruházvezető segítőkész, tájékozott ember, először a törvényre hivatkozással kért még egy kis türelmet. Semmi gond – mondtam –, de amíg a gépet megjavítják, a közelgő hidegre való tekintettel valamelyik alkalmazottját egy jó fejszével küldje ki a bácsihoz, hogy addig se maradjon tűzifa nélkül!

Elmosolyodott. „Vette a lapot”, majd a telefonját és intézkedett. Mivel nekik épp nem volt készleten, a miskolci áruháztól kért egyet „belső árumozgatással”, amit másnap egyik kollégájával személyesen vittek el a bácsinak és üzembe is helyezték. Próbaként egy fél köbméter rönköt is fölhasogattak, hogy tényleg jól működjön a masina. Ezt onnan tudom, hogy egy hét múlva boldogan hívott fel a bácsi: minden rendben, a készülék hibátlanul üzemel! A segítség tehát kéznél van, csak egy telefon: 30-46-55-247.

– Vitéz Molnár Jenő, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület debreceni szervezetének elnöke –








hirdetés