Nánásé lehet a KAP európai díja

Akt.:
Illusztráció
Illusztráció - © Fotó: www.facebook.com/nanasiporteka
Hajdúnánás – A szakmai díj mellett közönségdíjat is kiosztanak, amire még január 28-ig lehet szavazni.

– Városunk első márkája, a Nánási Portéka, mint helyi védjegy a magyar programok közül egyedüliként bekerült az európai Közös Agrárpolitika (KAP) Kommunikációs Díj esélyesei, ezzel együtt a legjobb három közé – jelentette be sajtótájékoztató keretében Szólláth Tibor, Hajdúnánás város polgármestere.

A hajdúnánási termékek piacra jutását, megismerését segítő marketingkampányt „A közösség/nyilvánosság felé való kommunikáció” kategóriában nevezte az EMKA Tanácsadó Kft. A díjak átadására valamint a projekt szakmai bemutatása január 29-én lesz Brüsszelben, akkor derül ki, hogy a spanyol, a brüsszeli vagy a magyar projekt lesz-e a befutó. A szakmai díj mellett közönségdíjat is kiosztanak, melyre január 28-ig lehet szavazni.

Megismerhetik a várost

Szólláth Tibor a január 15-i sajtótájékoztatón a verseny nívósságát, eddigi eredményét emelte ki, hiszen ez az első olyan magyar védjegy, amely dobogós helyezést ért el a megmérettetésen. Ezen az eseményen keresztül nagyon sokan megismerhetik Hajdúnánást és azt a remek terméket, amiről eddig is hittük, s bíztunk benne, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeket, hiszen ezek a portékák egytől-egyik a nánási emberek szorgalmát, kitartását bizonyítják – tette hozzá polgármester.

HBN








hirdetés