Most is tájékoztattak – állítják a DKV Zrt.-nél

Most is tájékoztattak – állítják a DKV Zrt.-nél
© Illusztráció: archív
Debrecen – Tanácstalan utasok sokasága várt hosszú időn át hiába a villamosra baleset miatt.

Felháborító, hogy annyi fáradtságot nem vett a közlekedési vállalat, hogy bármilyen módon tájékoztatta volna az utasokat – panaszolta egy indulatos férfi a telefonba, amit egy másik később személyesen is megerősített. Mindketten a hétfő délelőtti villamosbaleset (egy külföldi rendszámú autó koccant 10 óra előtt a járműnek a Kossuth utcánál) okozta bosszúságukat osztották meg velünk, mert szerintük sem a járműveken, sem a megállókban nem kaptak tájékoztatást arról, mire számíthatnak.

Ezzel kapcsolatban a DKV Zrt. válaszában azt közölte, hogy ilyen esetekben a központi forgalomirányító elsődleges feladata a megváltozott közlekedési rend kialakítása, majd az utastájékoztatás megszervezése. A megállóhelyre irányítanak egy járművezetőt, aki személyesen ad tájékoztatást, valamint utasítja a járművezetőket a járművön történő tájékoztatásra, továbbá villamosok esetében a megállóhelyi digitális tájékoztató oszlopokon jeleníti meg a forgalmi rend megváltozásával kapcsolatos információkat. A cég illetékesei állítják, hétfőn is így tettek, s hozzájuk nem érkezett utaspanasz, ami nem mondható el szerkesztőségünkről.

HBN-ÉP








hirdetés