Mintegy 65 százalékkal nőtt a Ki Mit Tube nézettsége

Budapest, 2015. szeptember 24., csütörtök (MTI) – Csaknem 65 százalékkal többen, 12 millióan tekintették meg az idén második alkalommal megrendezett Ki Mit Tube interaktív tehetségkutató online versenyre feltöltött videókat – tájékoztatta a főtámogató, a Vodafone telekommunikációs cég az MTI-t.

A socialbraikers.com felmérése szerint a Ki Mit Tube nézőinek 85 százaléka a 13 és 34 év közötti korosztályból került ki, a nézők döntő többsége, 78 százaléka férfi volt. A nézők 180 ezer szavazatot adtak le, a legtöbbet, 13 ezer szavazatot a 15 éves slammer, Bánki Beni produkciói kapták, aki közel negyedmilliós nézettséget ért el és elnyerte a verseny fődíját. A július 7. és szeptember 20. közötti versenyidőszakban összesen 373, a szabályoknak megfelelő produkciót nyújtottak be a versenyzők, akik a zsűritagokkal együtt összesen 1 266 videót készítettek. Egy videó átlagosan 93 másodpernyi figyelmet kapott, így a megtekintések összideje 35 év és 141 nap volt, ami 80 százalékkal több mint 2014-ben.

A győztes egyebek mellett egymillió forint értékű médiatámogatást nyert.

A Standard Hiba 2300 szavazattal végzett a dobogó második helyén, míg a The BMG a bronzérmet szerezte meg 1700 szavazattal a döntőben.

– MTI –








hirdetés